Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Thijs21
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 12-04 19:59
Mijn vraag
Ik had al een Sony BDV-N7200W geluidsset, met BT en heb gisteren een JBL Live 500BT gekocht.
Bluetooth verkeer tussen Samsung telefoon en tablet en de JBL gaat prima. Maar ik wil ook vanaf de Sony kunnen luisteren. In de beschrijving staat hoe ik e.e.a. moet instellen, maar ik krijg geen verbinding, waar het met de beide Samsungs wel makkelijk lukte. Blauw knipperende blauwe lampjes, maar geen succes. Ik zie dat ik de Sony op de JBL moet aanmelden, maar dat gaat natuurlijk niet. Want geen schermpje en knopjes. En de Sony ziet de JBL niet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Sony BDV-N7200W geluidsset, met BT en JBL Live 500BT headfone

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alles wat in de beschrijvingen staat van Sony en JBL.

Overigens roept de JBL constant dat ik Google Assistant moet installeren...Da's toch raar?

Maar ik doe iets verkeerd...

Alle reacties

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
Ik denk dat wat je wil niet kan. Het Bluetooth gedeelte van de Sony zal bedoeld zijn om naartoe te streamen zoals bijvoorbeeld van je telefoon naar de Sony. De Sony is dan de weergever. Jij wil het echter andersom doen; de Sony gebruiken als bron om vanaf te streamen naar de hoofdtelefoon.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 30-09 11:52
Dat gaat inderdaad niet.

Woont in Helsinki

• martyw
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22:57
Volgens de specs van Sony zit er geen hoofdtelefoon aansluiting op je surround set, als die er toch wel is kun je een daar Bluetooth zender zoals deze Pricewatch:Hama op aansluiten.

• Thijs21
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 12-04 19:59
Zucht...dank jullie wel! Er zit inderdaad geen hoofdtelefoonaansluiting op (blijf ik wel raar vinden) ik ging ervan uit dat bluetooth zou werken. Had ik maar goed gelezen...tisnieanders...

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True