:strip_exif()/f/image/FGhN3BJtscdt34fpsPs4eQQd.jpg?f=fotoalbum_large)
Vind hier je nieuwe teamleden!
Zoek jij teamleden voor Call of Duty: Warzone, maar weet je niet waar te beginnen?
Of zoek je mensen om mee te trainen en ervaring op te doen voor je eerste win?
Vertel hieronder wie je bent en wat/wie je zoekt!
Hoe stel ik mij voor?
User ID: zo kunnen we je vinden
PC of console: zo kunnen we de juiste vinden voor het team
Heb microfoon/headset: voor sommigen een vereiste, ook is het handig om te vermelden welke kanalen je gebruikt
Ik ben: een enkeling die een duo zoekt / een duo die een derde man zoekt, weet ik veel
Ik zoek: wil je graag een sniper squad of een bende rushers? Wil je een team dat plannen maakt of ergens dropt en alles schiet dat beweegt? Waarom zou je wel in het ene team willen en niet de ander?
Mijn ervaring: ben je nog nieuw of een doorgewinterde veteraan? Wat kun je goed en waar heb je nog hulp bij nodig? Wat kunnen wij verwachten als we je uitnodigen?
Mijn tijden: we zitten nu misschien allemaal in quarantaine, maar we zijn niet allemaal tegelijk online
Voorbeeld
User ID: DankHill
PC of console: PC
Heb microfoon/headset: Ja
Discord Dank Hill#0248
Steam http://steamcommunity.com/id/jet_fuel_cant_melt_steel_beams
Ik ben: Een duo die nog een derde man zoekt voor zowel Battle Royale en Plunder
Ik zoek: Een goede speler die zijn eigen weg kan vinden en goed kan snipen, bij voorkeur lange afstanden met HDR of AX-50 die een heartbeat sensor gebruikt en bekend is met de Gulag locatie. Tijdens sessies worden geen pauzes gehouden, dus zorg dat je gegeten hebt en drinken/joints/whatever klaar hebt liggen.
Mijn ervaring: COD veteraan, heb al een Warzone win, heb de nieuwste wapens behalve SKS max level en Damascus op alles.
Mijn tijden: Nacht uren, tussen 22:00 en 12:00. Kunnen aangepast worden.
Hoe nodig ik dan iemand uit?
Stuur hem/haar een bericht via de kanalen die de persoon doorgeeft of natuurlijk via Tweakers zelf. Graag verzoek ik iedereen om niet dit hele topic vol te gooien met discussies over je team, daar kun je gewoon een PB'tje voor sturen. Als je een team gevonden hebt en geen ruimte hebt voor meer, noteer met een vetgedrukte edit op je bericht onderaan Bezet of Nog één plek of iets dergelijks.