Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vetzak
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-06-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CWnjYoDiy1deehJVMCJ35YIjJcY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FGhN3BJtscdt34fpsPs4eQQd.jpg?f=fotoalbum_large

Vind hier je nieuwe teamleden!

Zoek jij teamleden voor Call of Duty: Warzone, maar weet je niet waar te beginnen?
Of zoek je mensen om mee te trainen en ervaring op te doen voor je eerste win?
Vertel hieronder wie je bent en wat/wie je zoekt!

Hoe stel ik mij voor?

User ID: zo kunnen we je vinden
PC of console: zo kunnen we de juiste vinden voor het team
Heb microfoon/headset: voor sommigen een vereiste, ook is het handig om te vermelden welke kanalen je gebruikt
Ik ben: een enkeling die een duo zoekt / een duo die een derde man zoekt, weet ik veel
Ik zoek: wil je graag een sniper squad of een bende rushers? Wil je een team dat plannen maakt of ergens dropt en alles schiet dat beweegt? Waarom zou je wel in het ene team willen en niet de ander?
Mijn ervaring: ben je nog nieuw of een doorgewinterde veteraan? Wat kun je goed en waar heb je nog hulp bij nodig? Wat kunnen wij verwachten als we je uitnodigen?
Mijn tijden: we zitten nu misschien allemaal in quarantaine, maar we zijn niet allemaal tegelijk online

Voorbeeld

User ID: DankHill
PC of console: PC
Heb microfoon/headset: Ja
Discord Dank Hill#0248
Steam http://steamcommunity.com/id/jet_fuel_cant_melt_steel_beams
Ik ben: Een duo die nog een derde man zoekt voor zowel Battle Royale en Plunder
Ik zoek: Een goede speler die zijn eigen weg kan vinden en goed kan snipen, bij voorkeur lange afstanden met HDR of AX-50 die een heartbeat sensor gebruikt en bekend is met de Gulag locatie. Tijdens sessies worden geen pauzes gehouden, dus zorg dat je gegeten hebt en drinken/joints/whatever klaar hebt liggen.
Mijn ervaring: COD veteraan, heb al een Warzone win, heb de nieuwste wapens behalve SKS max level en Damascus op alles.
Mijn tijden: Nacht uren, tussen 22:00 en 12:00. Kunnen aangepast worden.

Hoe nodig ik dan iemand uit?

Stuur hem/haar een bericht via de kanalen die de persoon doorgeeft of natuurlijk via Tweakers zelf. Graag verzoek ik iedereen om niet dit hele topic vol te gooien met discussies over je team, daar kun je gewoon een PB'tje voor sturen. Als je een team gevonden hebt en geen ruimte hebt voor meer, noteer met een vetgedrukte edit op je bericht onderaan Bezet of Nog één plek of iets dergelijks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vetzak
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik maak nooit topics hier dus verwacht dat dit honderd keer bewerkt gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxiemoe01
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-05 21:26
Xbox gamertag: MVRNIX
Activision account : MVRNIX#7157654
Pc of Console: console ( Xbox )
Headset: jazeker
Ik ben: een solo player die graag in trio of quad formatie wil spelen.
Ik zoek: leuke spelers voor battleroyale die meedenken aan een goed plan om de tegenstanders te verslaan, maar Een beetje de vrije loop nemen is zeker geen probleem. Af en toe wat drinken pakken of plaspauze uiteraard geen probleem.
Mijn ervaring: vind mezelf een gemiddelde Speler en ik heb tot nu toe 3 warzone wins. Ik speel het Beste op korte afstanden met een M4A1
Mijn tijden : meestal in de avond vanaf 22:00. Tijden zijn niet vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gineau
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-05 14:13
User ID: Gineauwned#2209 (Battlenet)
Heb microfoon/headset: jep
Ik ben: Ik ben een solo die graag samen quads wilt spelen. Ik zit ook bij een regiment en we zoeken meer leuke spelers.
Ik zoek: Spelers die goed kunnen communiceren. Winnen is leuk, maar gezelligheid is ook belangrijk. Ik probeer graag nieuwe strategieen uit in het spel.
Mijn ervaring: Ik heb al aardig wat ervaring met BR-games. In Warzone heb ik nu ook al behoorlijk wat uurtjes in zitten. Ik denk dat ik een decent speler ben met momenteel 19 wins.
Mijn tijden: In tijden van quarantaine ben ik overdag ook wel eens online, maar normaliter vooral 's avonds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizzato
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-04-2020
User ID: Lizzato#2389 (Battlenet)
Heb microfoon/headset: jep
Ik ben: een redelijk nieuwe speler die vaak online is.
Ik zoek: Spelers die communiceren en niet allemaal hun eigen padje gaan. Het liefst ook iemand die goed weet waar die het over heeft in de game.
Mijn ervaring: Ik ben zeker nog niet de beste maar ik red me redelijk. Ik speel stukken beter in pre-made teams dan met randoms.
Mijn tijden: Elke dag wel een paar uur. tijden verschillen per dag van ochtend tot avond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swatsch
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09-2024
User ID: swatsch#21254 (battlenet) en Swatsch99 in CoDMW
PC of console: zo kunnen we de juiste vinden voor het team
Heb microfoon/headset: Yes
Ik ben: Ieman die veel solo heeft gespeeld. Zoek nu wat meer teams op. Lijkt me gewoon leuk. Ik ben 29 jaar.
Ik zoek: Beetje fun in een team. Trainen of wat dan ook hoeft niet gewoon leuk samen gamen.
Mijn ervaring: Ik speel regelmatig shooters maar ben er niet enorm bedreven in. Heb al wel een warzone een keer gewonnen (random trio). Mijn K/D is 0.89 en Win/loss is 1.59. Ik speel dus graag objectives.
Mijn tijden: Meestal in de avond van 20:00-22:00 maar heb ook een vriendin die aandacht wilt. Verder ook wat vaker (en overdag) in het weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-04 22:10
User ID: HappyFuneral#21389 (battlenet)
PC of console:PC
Ik ben: Vroeger veel quake / unreal tournament gedaan, nu met corona crisis maar eens een moderner spel opgepikt.
Ik zoek: Af en toe wat teamplay met iets meer tactiek dan alleen maar rondrennen met onbekenden ;)
Mijn tijden: Meestal in de middag of avond . Verder ook overdag in het weekend.
Mijn ervaring: Nou ongeveer zo:

[ Voor 18% gewijzigd door Undertaker2 op 19-04-2020 05:20 ]

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-05 13:19

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

User ID: MxMayne1
PC of console: ps4
Ik ben: begin graag op een rustige plek met een recon/scavenger, dan richting de cirkel en alles neerschieten dat beweegt (op een verantwoorde manier)
Ik zoek: een team
Mijn ervaring: geen topper, wel redelijk.
Mijn tijden: Meestal in de avond van 20:00-22:00 maar heb ook een vriendin die aandacht wilt. Verder ook wat vaker (en overdag) in het weekend.

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-05 17:38

Ves

A gadget addicted Bounty

User ID: Ves / VesNL#2410 (Battlenet)
Discord: Ves#6170
Steam https://steamcommunity.com/id/VesDPC/
Ik ben: Solo speler die casual speelt
Ik zoek: Spelers om mee in een team te spelen
Mijn ervaring: Redelijk FPS ervaring, voornamelijk BF. KD ration was rond de 0.8 maar W/L 1.5 of meer
Mijn tijden: Doordeweeks 20:00-22:00. Weekend alle tijden

[ Voor 9% gewijzigd door Ves op 26-04-2020 16:33 ]

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:51
User ID: Exterminator#1283570 (Battlenet)
Ik ben: een 'nieuwe' speler mbt Warzone, speel nu solo. Maar wil graag in teamverband spelen.
Ik zoek: Mensen die zonder betweterig gedrag in teamverband het spel willen winnen :). Plezier staat voorop!
Mijn ervaring: Mbt Warzone nieuwe, in t verleden wel altijd shooters gespeeld. CS, CoD, MoH, PuBG, DoD etc.
Mijn tijden: Meestal in de avond 20.00-22.00uur. Weekend varieert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco011
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
User ID: Jacco011#2163 (Battlenet)
Heb microfoon/headset: Ja, alleen Discord werkt niet meer. Ben dit nog aan het fixen.
Ik ben: Een enkeling die op zoek is naar een Team en die graag beter will worden. Kritiek is welkom! (Heb wel Duits/Engels talige spelers).
Ik zoek: Mensen die in groepsverband willen spelen. Dus geen loslopende honden ;).
Mijn ervaring: Lvl 43. Speel graag met LMG. Wel te vergelijken met de video van @Undertaker2.
Mijn tijden: Weekend: ~13:00 - 22:00, werkweek: 19:00 - 21:00. Door een studie zal dit binnenkort minder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruise
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-04 08:35
User ID: Mysterionious (battlenet en psn)
PC of console: PlayStation 4
Ik ben: een enkeling die een Nederlandse Squad zoekt
Ik zoek: Een nederlands groepje om mee te spelen. Zit nu veel te veel op Amerikaanse servers te hangen en de lag is verschrikkelijk.
Mijn ervaring: Speel sinds begin maar ben geen ster. De focus ligt bij mij vooral op lol maken en niet zozeer op winnen.
Mijn tijden: Door de weeks alle tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhaha
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-05 23:53
User ID: Rickhaha #2295 (battlenet)
PC of console: PC & PS4
Ik ben: Solo player opzoek naar een sqaud
Ik zoek: Een groep om mee samen te spelen plezier staat voorop.
Mijn ervaring: Een vijftal trio wins, verleden veel battelfield en MW/MW2 gespeeld.
Mijn tijden: Variërende tijden het vaakst tussen 19:00 - 22:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-04 16:16
User ID: Mitch3057
PC of console: Xbox
Ik ben: Voornamelijk Warzone solo/trio speler.
Ik zoek: Een groep om mee samen te spelen waarbij goed wordt overlegd. Team spel is belangrijk.
Mijn ervaring: 10-tal solo and trio wins.
Mijn tijden: Variërende tijden het vaakst tussen 19:00 - 22:00.

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SndR.7
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-03 14:38
Xbox gamertag: Sndr7
Activision account: SndR7
Pc of Console: X-box
Headset: Ja
Ik ben: Speel nu veel als solo speler (soms duo met broer).
Ik zoek: Zou graag met andere willen samen gamen. Zoek dan ook gezellige spelers voor MP of Warzone, lekker gamen met een afwisseling van serieus en grappen en grollen. Af en toe een kleine pauze tussendoor is prima.
Mijn ervaring: Denk dat ik een gemiddelde speler ben. Heb mijn goede en slechte momenten/dagen.
Mijn tijden: Vaak in de avond vanaf 20:00. Weekend is verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-05 00:27
User ID: WhiteWalkerNL
PC of console: xbox one
Heb microfoon/headset: heb ik, maar gebruik ik zelden tot nooit.
Ik ben: iemand die zowel warzone als de andere multiplayer opties speelt. Nu vooral warzone. Ik speel t nu een 3 tal weken. Heb na lange tijd weer eens cod gekocht en t bevalt gelukkig goed.
Ik zoek: iemand voor oa warzone om samen te werken en waar mogelijk ook soms de opdrachten uit te voeren.
Mijn ervaring: ik ben een gemiddelde speler denk ik. Ik heb slechte en goede dagen. Gemiddeld wel 2 tot 4 kills voor ik zelf dood ga. Meestal eindig ik wel in de top 20, maar heb t einde telkens net niet gehaald. Ik ben geen sniper of camper type en ik moet mijn rush skills in bedwang houden heb ik al gemerkt, dus ik verken nu vooral rustig de gebieden.
Mijn tijden: ik heb 2 hele kleine kinderen en een vrouw die graag netflix kijkt, dus mijn tijden zijn erg variërend en afhankelijk van de thuis situatie of ik kan spelen. Sowieso pas na half 9 savonds, waarbij ik de ene week wel veel online ben en de andere week helemaal niet. En soms woensdag middag tussen 14 en 15u als de kinderen slapen

Ik zal de mensen met de xbox ids hier toevoegen aan mijn lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixty
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17-04 08:52
UserID: Battlenet: Nixty#21960 Discord: -NixtyTV-#7308#
Platform: PC
Ik ben: solo en wil graag in trio's of squads spelen
Ik zoek: goede spelers met communicatie, redelijk game sense als in positioning etc
Mijn ervaring: heb redelijk veel ervaring in shooters, 3000+ uur in csgo, rond de 1200 uur in battlefield
apex legends 750 uur en heb redelijk wat andere BRs gespeeld onder andere PUBG en H1Z1
Mijn tijden: Vrij wel altijd online het makkelijkst is om even een berichtje te sturen op discord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
UserID: Battlenet: CODkiller #21759
Platform: PC
Ik ben: solo en wil graag in trio's of squads spelen
Ik zoek: goede spelers met communicatie. Die Warzone willen spelen.
Mijn ervaring: Ik ben rederlijk in Warzone. In het verleden veel COD MW1 gespeeld.
Mijn tijden: Door de weeks van 19:00 - 22:00 en in het weekend wat vaker beschikbaar maar niet echt vast tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-05 14:12
User ID: Battlenet: Thanatos#24157
PC of console: PS4
Heb microfoon/headset: ja, altijd met headset en mic.
Ik ben: solo en zoek een trio of quad om mee te teamen. Samenwerken is een must!
Ik zoek: Ik vind het leuk om van buitenaf vlak voor de cirkel uit te lopen, de boel op te ruimen met een snipergun, liefst van wegrennende teams :)
Mijn ervaring: vrij veel shooters zoals CoD gespeeld, maar op de PS4 en BR games zijn nog wat nieuw voor me. Gaat gelukkig steeds beter.
Mijn tijden: in principe 's avonds na 20:00 tot 23:00 maar soms ook in het weekend.

[ Voor 4% gewijzigd door born2tweak op 12-05-2020 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Goed initiatief :). Maar dit topic lijkt mij een beetje dubbel met het lijstje uit de OP van [Multi] Call Of Duty Modern Warfare 2019. Dit zorgt alleen maar voor verdeling van de community., daarom een slotje voor dit topic.

Misschien een idee om contact op te nemen met een van de topicstarters van het CoD-topic, om zo een en ander te combineren? Want die lijst staat niet heel duidelijk vermeld in dat topic. Just saying :).

[ Voor 26% gewijzigd door Bart ® op 12-05-2020 10:41 ]

Cunning linguist.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.