Mijn vraag:
Ik zoek een goede foto camera voor een beginner die fijn in de hand ligt en het liefst met 1a2 lenzen en een 32GB geheugenkaartje. of een body voor max 275 euro. ( alles totaal rond de 400 euro... )
( extra info: Ik heb de camera panasonic Lumix DC-FZ82 van een vriendin eens mogen proberen maar ik vind de scherpte van de foto's niet heel goed maar verder wel fijn in de hand en gebruiken vind ik nog wel redelijk makkelijk.
En eens de nikon d3200 geprobeerd. )
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
gevonden: - canon eos 2000D en 4000D en de sony cybershot DSC- HX400V.
maar ik weet niet welke het beste is. Ik wil vooral foto's maken van het bos,zee en dieren.
Als je meer info nodig hebt kan je het vragen
hopelijk is dit niet teveel gevraagd
alvast bedankt en groetjes May
Ik zoek een goede foto camera voor een beginner die fijn in de hand ligt en het liefst met 1a2 lenzen en een 32GB geheugenkaartje. of een body voor max 275 euro. ( alles totaal rond de 400 euro... )
( extra info: Ik heb de camera panasonic Lumix DC-FZ82 van een vriendin eens mogen proberen maar ik vind de scherpte van de foto's niet heel goed maar verder wel fijn in de hand en gebruiken vind ik nog wel redelijk makkelijk.
En eens de nikon d3200 geprobeerd. )
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
gevonden: - canon eos 2000D en 4000D en de sony cybershot DSC- HX400V.
maar ik weet niet welke het beste is. Ik wil vooral foto's maken van het bos,zee en dieren.
Als je meer info nodig hebt kan je het vragen
hopelijk is dit niet teveel gevraagd
alvast bedankt en groetjes May