Magnat crusader 720 gaat niet uit protect mode

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieuu
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-05-2022
Hallo mensen,

Ik zit met een vervelend probleempje, heb laatst een 2e hands subwoofer met versterker voor in de auto gekocht.

Versterker 4 kanaals Magnat crusader 720 Watt max en sub JBL GT5 1204BR
Nieuwe subwoofer versterker aansluit set gekocht bij Keulen automaterialen, 1000 Watt.
Heb alleen de sub aangesloten op de versterker en geen extra speakers en gebruik 1 kanaal dus niet gebridged.

Na alles aangesloten te hebben viel de versterker meteen in protect mode en steeds in een vast ritme beweegt de sub een beetje.

Wat ik al geprobeerd heb:

- Spanning gemeten met lopende motor, rond de 14 Volt op de dikke plus aansluiting op de versterker en rond de 13 Volt op de
remote aansluiting op de versterker.

- Beide zekering op weerstand doorgemeten, beide zijn oke.

- Beter massa punt gemaakt bij een gordel bout, natuurlijk royaal rondom tot blank metaal geschuurd.

- RCA kabels losgekoppeld en alleen de + - en remote aangesloten , rood protect lampje blijft branden

- De instellingen van de Radio geprobeerd, hielp ook niet. Pioneer 2300UB headunit

- Met de instellingen van de versterker gespeeld, ook geen reslutaat.

- Versterker compleet losgekoppeld en in huis aan een constante 13,8 Volt voeding gekoppeld ( + - en remote) maar nog steeds
blijft het rode lampje van protect mode aan.

- Versterker opgeschroefd maar kan geen losse onderdelen vinden of sporen van verbranding of oxidatie

Ik heb sterk het vermoeden dat mijn versterker einde oefening is :? ;( tenzij iemand anders nog iets weet kan ik kan proberen.