Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sjitter
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-11 14:28
Ik stel deze vraag voor mijn neefje die momenteel 2x4gb ddr3 in zijn moederbord heeft zitten. Hij heeft hier echter niet genoeg aan voor zijn spel rust. Wij dachten om nog 2x 4gb erbij te stoppen. Heeft hij ruimte voor maar zal dit zomaar werken ook als het van een ander merk is?

Alvast bedankt :P

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, werkt. Als je maar een passende specs koopt bij je moederbord. De RAM compatibility list van de moederbordfabrikant is een leuke leidraad.

Maar kon je dit niet vinden? Je zit hier al vijf jaar, dus dan ken je de weg toch wel een beetje? ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:45
Ik kan zo al wat redenen vinden waarom het niet zou kunnen werken.

Als je eens begint met de specificaties van het systeem, dan kunnen we gerichter advies geven.

[ Voor 4% gewijzigd door White Feather op 12-04-2020 11:19 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op GoT zijn er veel mensen met kennis die je willen helpen, maar niemand is helderziend.

Je hebt hier een vraag gesteld in een discussietopic (om de moelijke vragen over wat voor hardware je hebt te vermijden?), je geeft ons nul informatie over welke hardware je nu hebt en het lijkt alsof je niets zelf opgezocht hebt voordat je hier een topic opent. Zo werkt het dus niet.

Begin eens op de website van de fabrikant van je moederbord te kijken. Daar staat geheid een lijst met werkend geteste modules... wil je hier een topic openen, neem dan de moeite om een fatsoenlijke topicstart op te stellen waar een ander wat mee kan.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.