Hallo!
Twintig jaar na m'n eerste en enige build heb ik besloten om opnieuw te investeren in een desktop voor thuis:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het doel is om een degelijke all-round computer te bouwen waar ik af en toe een game op speel, filmjes kan editen (gopro HD) en foto's kan bewerken in Lightroom.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Initiële investering Ongeveer €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goeie/duurzame basis met veel toekomstig potentieel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU AMD - GPU NVidea
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De richting die ik uit wil is denk ik wel duidelijk uit mijn reeds gekozen componenten.
Geen RGB en waterkoeling.
Ga je overklokken?
Geen prioriteit - maar sta er voor open
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb me gedurende een week ingelezen en heb op basis hiervan een build samengesteld. Aangezien ik van nul begin was mijn uitgangspunt om te investeren in een sterke basis, die ik dan geleidelijk aan performanter maak wanneer nieuw budget beschikbaar is.
Graag mijn build checken op compabiliteit en aangeven wat ik over het hoofd zie, of wat efficiënter kan!
Muchos gracias!
Twintig jaar na m'n eerste en enige build heb ik besloten om opnieuw te investeren in een desktop voor thuis:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het doel is om een degelijke all-round computer te bouwen waar ik af en toe een game op speel, filmjes kan editen (gopro HD) en foto's kan bewerken in Lightroom.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Initiële investering Ongeveer €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goeie/duurzame basis met veel toekomstig potentieel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU AMD - GPU NVidea
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De richting die ik uit wil is denk ik wel duidelijk uit mijn reeds gekozen componenten.
Geen RGB en waterkoeling.
Ga je overklokken?
Geen prioriteit - maar sta er voor open
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb me gedurende een week ingelezen en heb op basis hiervan een build samengesteld. Aangezien ik van nul begin was mijn uitgangspunt om te investeren in een sterke basis, die ik dan geleidelijk aan performanter maak wanneer nieuw budget beschikbaar is.
Graag mijn build checken op compabiliteit en aangeven wat ik over het hoofd zie, of wat efficiënter kan!
Muchos gracias!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3400G Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | Asus TUF Gaming X570-PLUS (WIFI) | € 238,45 | € 238,45 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 601 Window (Zwart/Zilver) | € 117,40 | € 117,40 |
| 1 | Monitoren | Philips 272B8QJEB Zwart | € 236,71 | € 236,71 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3600C18 | € 97,90 | € 97,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W CM | € 72,09 | € 72,09 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 m.2 1TB | € 124,90 | € 124,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.056,45 | ||