Vraag

• twanvanl
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-03-2022
Hallo,

Vandaag heb ik mijn OnePlus 7 Pro binnengekregen (via Marktplaats). Echter als ik probeer in te loggen op het apparaat krijg ik de melding “Dit apparaat is opnieuw ingesteld. Als je wilt doorgaan, log je in met een Google-account dat eerder was gesynchroniseerd op dit apparaat.” Is dit te verhelpen op een of andere manier of heb ik ook echt zijn accountgegevens nodig?

Wat ik al gedaan heb:
2x factory reset
1x rom flash

Groet,
Twan

Alle reacties

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 16:32
Idd. Hij moet hem nog ‘afmelden’ zeg maar.

• twanvanl
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-03-2022
Smobbo schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 19:27:
Idd. Hij moet hem nog ‘afmelden’ zeg maar.
Hij woont niet echt op loopafstand om het zo maar te zeggen. Kan hij dit remote doen vanuit zijn account of moet ik dit zelf doen?

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-11 12:03

Kraz

Saving the world

De vorige eigenaar moet met zijn account inloggen bij Google en de telefoon verwijderen uit zijn account.

Hij had eigenlijk eerst zijn account moeten verwijderen van de telefoon en daarna resetten. Jij kunt er nu niets mee.

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11 20:30
twanvanl schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 19:27:
Hallo,

Vandaag heb ik mijn OnePlus 7 Pro binnengekregen (via Marktplaats). Echter als ik probeer in te loggen op het apparaat krijg ik de melding “Dit apparaat is opnieuw ingesteld. Als je wilt doorgaan, log je in met een Google-account dat eerder was gesynchroniseerd op dit apparaat.” Is dit te verhelpen op een of andere manier of heb ik ook echt zijn accountgegevens nodig?

Wat ik al gedaan heb:
2x factory reset
1x rom flash

Groet,
Twan
Ik heb je een pm gestuurd 👍

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien de legetieme opties genoemd zijn, sluit ik het topic. Het is namelijk niet toegestaan om de omzeiling van beveiliging te bespreken.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.