Mijn vraag
Gister de volgende build gebouwd:
Ik merk dat de fan van de CPU de hele tijd aanstaat. Ik heb gekeken in Ryzen Master en die geeft aan dat bij idle (internetbrowser aan) de tempratuur zit op ongeveer 50°C. De voltage staat ook aan op 1,25-1,3V. Als ik helemaal niets doe behalve Ryzen Master aan hebben dan staat de tempratuur op 40°C en is de voltage <1.
In-game geeft mijn benchmark aan dat CPU zelfs tegen de 90°C aan zit. Dit is tijdens Star Wars Battlefront 2/Mount and Blade Bannerlord.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ryzen Master gebruik ik en HWMonitor/MSIafterburner voor benchmark.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De BIOS is al de laatste versie (3.90). Dus die heb ik gecheckt. Verder heb ik nog niet heel veel geprobeerd behalve het monitoren.
Edit: zelfs als ik een programma installeer zie ik het volgende
Dit is wel bij een bij repackaged download bestand moet ik erbij vermelden.
Gister de volgende build gebouwd:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 78,90 | € 78,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 254,69 | € 254,69 |
1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (without ODD) | € 64,95 | € 64,95 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 79,- | € 79,- |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 117,08 | € 117,08 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 769,62 |
Ik merk dat de fan van de CPU de hele tijd aanstaat. Ik heb gekeken in Ryzen Master en die geeft aan dat bij idle (internetbrowser aan) de tempratuur zit op ongeveer 50°C. De voltage staat ook aan op 1,25-1,3V. Als ik helemaal niets doe behalve Ryzen Master aan hebben dan staat de tempratuur op 40°C en is de voltage <1.
In-game geeft mijn benchmark aan dat CPU zelfs tegen de 90°C aan zit. Dit is tijdens Star Wars Battlefront 2/Mount and Blade Bannerlord.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ryzen Master gebruik ik en HWMonitor/MSIafterburner voor benchmark.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De BIOS is al de laatste versie (3.90). Dus die heb ik gecheckt. Verder heb ik nog niet heel veel geprobeerd behalve het monitoren.
Edit: zelfs als ik een programma installeer zie ik het volgende
/f/image/P9LBaL3RVBoRcXYtIR6DiYjU.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door MacCollac op 11-04-2020 18:10 ]