Hallo iedereen die dit leest,
Ik heb de laatste tijd veel last van te weinig ram voor ram intensievere games zoals bijvoorbeeld Grand Theft Auto 5. Ik zou technisch gezien meer dan genoeg ram moeten hebben (ik ken niet het exacte model) maar ik heb 8gb ddr3 ram. Ik merk de laatste tijd ook dat ook al doe ik niks met mijn pc, het ram gebruik alsnog rond de 40% zit. Ik heb dus gekeken bij mijn ram gebruik en zag dit:/f/image/jBHbEIfL9DeUX9rPlTf4xE5b.png?f=fotoalbum_large)
Ik vraag mij dus af waarom er zo veel stand-by geheugen nodig is? Kan ik dit eventueel veranderen in beschikbare ram? Zoja, zou ik graag horen hoe dit zou kunnen, en of het gevaarlijk zou zijn of niet.
M.v.g
Dirk
p.s mijn systeeminfo
Ik heb de laatste tijd veel last van te weinig ram voor ram intensievere games zoals bijvoorbeeld Grand Theft Auto 5. Ik zou technisch gezien meer dan genoeg ram moeten hebben (ik ken niet het exacte model) maar ik heb 8gb ddr3 ram. Ik merk de laatste tijd ook dat ook al doe ik niks met mijn pc, het ram gebruik alsnog rond de 40% zit. Ik heb dus gekeken bij mijn ram gebruik en zag dit:
/f/image/jBHbEIfL9DeUX9rPlTf4xE5b.png?f=fotoalbum_large)
Ik vraag mij dus af waarom er zo veel stand-by geheugen nodig is? Kan ik dit eventueel veranderen in beschikbare ram? Zoja, zou ik graag horen hoe dit zou kunnen, en of het gevaarlijk zou zijn of niet.
M.v.g
Dirk
p.s mijn systeeminfo
/f/image/oAsSirRVYbgRIJGFZOWBNbkq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hjNrhAr6Sopdr90Yd04dnpWx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CuS6xzSAGJ88lxCitXZaKk6b.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OFBY7M9JHyXqzZY3JV0m0CRv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rtTgtJaVAsTyapfOkYdaWbb5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OZAQc3vgCYoaFfbIsckOidRl.png?f=fotoalbum_large)