Zoek een Gaming en laptop voor de vrouw

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 17:18

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mijn vrouw en ik zijn langzaam van plan afstand te doen van onze all in one PC, deze staat nu altijd op de eet tafel en wij willen de tafel vrij hebben. Daarom willen wij overstappen naar een laptop maar hebben alle 2 een andere wens.

Mijn vrouw wilt graag een 13 ich laptop met Windows hebben, simpel tekst verwerken en surfen. Budget rond de €500,- (indien mogelijk met 16GB werkgeheugen of naderhand uit te breiden erna). Vrouw wilt graag eentje met een mooie vrouwelijke keur. (Brons, Goud, Wit of Rose).

Ik zelf zoek eentje waar ik redelijk op kan game, ik heb zelf een Playstation 4 Pro maar mis wat spellen als Halo en Gears of War, ik zoek daarom een leuke Gaming laptop voor rond de €1000,- 16 GB is een must, het mag zowel AMD als intel processor, als een Readon of Nvidia grafische kaart. een 15 of 17 inch is alle 2 prima. Indien mogelijk eentje met HDMI uit zodat ik hem eventueel ook aan de TV kan aansluiten. Had zelf al de Acer Nitro 5 AN515-43-R84P en de MSI Alpha 15 A3DDK-007NL op het oog.

Ik hoor graag jullie advies.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Beste antwoord (via Linksquest op 18-04-2020 23:06)

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Voor mijn vrouw: pricewatch: Asus VivoBook D409BA-BV072T
Die AMD A4-9425 die in deze vivobook zit, is wel een beetje aan de slome kant, en daar wordt ze op termijn niet vrolijk van. Een laptop met een Ryzen 5 3500u heeft al een 4x snellere score op benchmarks, zoals passmark, dus dan weet je wel hoe traag de oude AMD A4 processor is.

Laptops met een Ryzen 5 3500u zijn rond de 600 euro te koop, misschien 100 euro boven het budget wat je voor je vrouw bedacht had, maar dit soort laptops zijn dan wel veel meer future-proof, zoals de
pricewatch: Acer Swift 3 SF314-41-R70W

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
[quote]Linksquest schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 15:43:
Beste Tweakers,

Mijn vrouw en ik zijn langzaam van plan afstand te doen van onze all in one PC, deze staat nu altijd op de eet tafel en wij willen de tafel vrij hebben. Daarom willen wij overstappen naar een laptop maar hebben alle 2 een andere wens.
Mijn vrouw wilt graag een 13 ich laptop met Windows hebben, simpel tekst verwerken en surfen. Budget rond de €500,- (indien mogelijk met 16GB werkgeheugen of naderhand uit te breiden erna). Vrouw wilt graag eentje met een mooie vrouwelijke keur. (Brons, Goud, Wit of Rose).
Door sparen: https://www.redable.nl/co...0JUQ3GEAkYASABEgKkX_D_BwE
Ik zelf zoek eentje waar ik redelijk op kan game, ik heb zelf een Playstation 4 Pro maar mis wat spellen als Halo en Gears of War, ik zoek daarom een leuke Gaming laptop voor rond de €1000,- 16 GB is een must, het mag zowel AMD als intel processor, als een Readon of Nvidia grafische kaart. een 15 of 17 inch is alle 2 prima. Indien mogelijk eentje met HDMI uit zodat ik hem eventueel ook aan de TV kan aansluiten. Had zelf al de Acer Nitro 5 AN515-43-R84P en de MSI Alpha 15 A3DDK-007NL op het oog.
Acer Nitro heeft mindere bouwkwaliteit en de MSI ook. Ik kies voor deze:

https://maxict.nl/acer-pr...utm_source=googleshopping

Maar je kan wachten op ander advies, want ik ben geen gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Bedankt voor je toelichting, niet helemaal wat we zoeken. Had zelf vandaag ook nog wat lopen zoeken en kwam zelf ook op deze uit.

Voor mij zelf als Game laptop: pricewatch: Lenovo Legion Y540-15IRH (81SX00AGMH)

Ik ben dan wel iets boven mijn budget, maar deze leek me wel goed. Weet niet of ik goed gekeken heb met onze wensen, maar daarom dat ik het even hier vraag.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Die AMD A4-9425 die in deze vivobook zit, is wel een beetje aan de slome kant, en daar wordt ze op termijn niet vrolijk van. Een laptop met een Ryzen 5 3500u heeft al een 4x snellere score op benchmarks, zoals passmark, dus dan weet je wel hoe traag de oude AMD A4 processor is.

Laptops met een Ryzen 5 3500u zijn rond de 600 euro te koop, misschien 100 euro boven het budget wat je voor je vrouw bedacht had, maar dit soort laptops zijn dan wel veel meer future-proof, zoals de
pricewatch: Acer Swift 3 SF314-41-R70W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Bedankt voor de tips, gaan het ons eens overleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Mijn vrouw heeft achteraf besloten voor een toetsenbord te gaan voor haar Ipad uit 2018, kan ze eventueel nog met een muis uitbreiden. Dus voor wat zij er mee doet voor nu helemaal blij.

Ik zelf ga nog even zoeken en sta nog open voor suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb me net een laptop gekocht, het is de MSI GL65 9SD-007NL geworden. Krijg hem morgen als het goed is al binnen. Voor mensen die de specs willen zien: pricewatch: MSI GL65 9SD-007NL

Grote dank aan de mensen die tips gegeven hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
ik vind de optie van @DeArmeStudent beter ik was die laptop helemaal vergeten. Geen idee waarom mijn antwoord als beste wordt aangevinkt.
Pagina: 1