[Quectel EC25] Instellen voor T-mobile

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim 1963
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-04-2020
Ik heb een 3G/4G LTE router aangeschaft, een Quectel EC25 en een T-mobile SIMcard met onbeperkt data.
dial mode ingesteld op PPP, maar geen verbinding te krijgen. Op de SIMcard zit geen pincode.
Ook met een SIMcard van Simpel (zonder pincode) geprobeerd, maar ook geen verbinding op 4G

Iemand ervaring met LTE routers of specifiek deze router die me kan helpen?

groet,
Wim

Beste antwoord (via Wim 1963 op 11-04-2020 15:02)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:52

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Volgens mij moet je juist geen ppp hebben. Ik kan even geen voorbeeld vinden van jouw modem, maar hier kan me wellicht wat info uit halen. https://kb.netgear.com/31...ettings-for-4G-LTE-Modems

Je moet ergens een APN configureren voor T-Mobile. Voor simpel en T-Mobile is dat
smartsites.t-mobile
Lijkt het

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Volgens mij moet je juist geen ppp hebben. Ik kan even geen voorbeeld vinden van jouw modem, maar hier kan me wellicht wat info uit halen. https://kb.netgear.com/31...ettings-for-4G-LTE-Modems

Je moet ergens een APN configureren voor T-Mobile. Voor simpel en T-Mobile is dat
smartsites.t-mobile
Lijkt het

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En dat is zonder username of wachtwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim 1963
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-04-2020
Ja hoor, het is gelukt. Ik heb verbinding.

Dial mode moet naar GobiNet en dus geen PPP.
APN ingesteld op smartsites.t-mobile
model router is trouwens de WE826-T2 (bij Alie)
version 19.0617

topic mag gesloten

groet,
Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Wim 1963 let er alleen wel bij op dat de onbeperkte abonnementen van T-mobile eigenlijk niet bedoeld zijn voor in een router.