ik heb een probleempje met me klok (links onder in me beeld). Hij telt wel secondes maar als ie dan een minuut verder is springt ie weer een minuut terug zodat ik eigenlijk de hele tijd in dezelfde minuut zit! De uren tellen echter wel door maar de jaren weer niet! Hierdoor doen veel applicaties het niet meer. Ik heb dit probleem sinds ik back orifice op me pc heb geinstalleerd, dat moest ik van een vriend doen. Ik weet niet precies wat back orifice is maar misschien komt het daardoor? Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Alvast bedankt..
Verwijderd
Back orifice is een programma waarmee je iemand anders volledige toegang tot je computer kan krijgen als je op internet zit. Ik zou het er maar afgooien als je een beetje privacy wil hebben. 
Leuke vrienden heb jij
.
Leuke vrienden heb jij
lol, denk dat je een virus hebt.!
back orifice dat was toch een progje waar je anders mans pc's mee kunt overnemen en er alles mee doen... Leuke vriend heb jij
back orifice dat was toch een progje waar je anders mans pc's mee kunt overnemen en er alles mee doen... Leuke vriend heb jij
METEEN eraf gooien, die vriend is dus niet echt een vriend lijkt me zo........
Where is it?
Verwijderd
het kan best zijn dat het door BO komt (je kan het verwijderen met BO-Detect) maar het kan ook een ander probleem zijn. Als bijvoorbeeld je pc te heet wordt kan dat ook dit soort bijverschijnselen leveren of heb je het al heel lang? Ik zou als ik jou was je pc een paar uurtjes laten rusten en dan kijken of het probleem zich nog steeds voordoet...
lolz...
'dat moest ik van een vriend doen'
spring je ook van een brug als ie dat vraagt?
ghahahah humor dit
'dat moest ik van een vriend doen'
spring je ook van een brug als ie dat vraagt?
ghahahah humor dit
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Another one born every minute
Oplossing is eenvoudig, pak alles in de originele dozen en breng het terug naar de winkel waar je het gekocht hebt.
Vraag je geld terug, want je bent te dom voor een computer... ga kippen houden.
Oplossing is eenvoudig, pak alles in de originele dozen en breng het terug naar de winkel waar je het gekocht hebt.
Vraag je geld terug, want je bent te dom voor een computer... ga kippen houden.
ik wist niet eens wat back orifice was, me vriend zei dat dat progje je pc versnelde!
Versneld hacken ja
Verwijderd
Goed.. Hopelijk heb je nu wat geleerd over de vieze wereld buiten en hoe je je pc schoon meot houden...
Trust nothing... No Warez, no persons, nobody!
Trust nothing... No Warez, no persons, nobody!
Verwijderd
Fijne vrienden heb jijOp zondag 05 augustus 2001 15:35 schreef laurensl het volgende:
ik wist niet eens wat back orifice was, me vriend zei dat dat progje je pc versnelde!
Verwijderd
Jezus Emperor..moet je nou echt constant flamen?
Als vrienden wat zeggen, zou ik dat als n00b ook geloven. Een beetje vrienden doen dat soort ongein niet namelijk... Hoe moet hij in vredesnaam weten wat back orifice is... tjezus... kappuh met je gefleem ok?
Dank je
/ignore
Hmmz... dazz goed lullig ... fijne vrienden heb jij ... BO idd lijkt me .. ik kan je evt wel helpen (serieus) ... maar beste is gewoon een anti back orifice scanner te zoeken....
Als vrienden wat zeggen, zou ik dat als n00b ook geloven. Een beetje vrienden doen dat soort ongein niet namelijk... Hoe moet hij in vredesnaam weten wat back orifice is... tjezus... kappuh met je gefleem ok?
Dank je
/ignore
Hmmz... dazz goed lullig ... fijne vrienden heb jij ... BO idd lijkt me .. ik kan je evt wel helpen (serieus) ... maar beste is gewoon een anti back orifice scanner te zoeken....
Jammer dat er een aantal mensen tussen zitten die een onwetend iemand dom vinden.
Waarschijnlijk hebben zij al drie maanden een PC en hebben zich maar meteen de status "alwetend" verschaft.
Wat betreft LaurensL,
Je doet er goed aan om het programma BO er meteen af te gooien en een goede firewall installeren.
En als je dan toch bezig bent.
Stuur eens voor de grap het virus "anti-EXE" naar die zogenaamde vriend van jou.
Dit virus is heel onschuldig en zorgt ervoor dat de EXE-bestanden op zijn PC niet meer geopend cq getart kunnen worden.
Waarschijnlijk hebben zij al drie maanden een PC en hebben zich maar meteen de status "alwetend" verschaft.
Wat betreft LaurensL,
Je doet er goed aan om het programma BO er meteen af te gooien en een goede firewall installeren.
En als je dan toch bezig bent.
Stuur eens voor de grap het virus "anti-EXE" naar die zogenaamde vriend van jou.
Dit virus is heel onschuldig en zorgt ervoor dat de EXE-bestanden op zijn PC niet meer geopend cq getart kunnen worden.
edit:
Keescpk, hebt gelijk.
Ik bedoelde met onwetend kennis.
LOL, nooit verwacht dat er daadwerkelijk iemand zou zijn die het zou opzoeken.
Keescpk, hebt gelijk.
Ik bedoelde met onwetend kennis.
LOL, nooit verwacht dat er daadwerkelijk iemand zou zijn die het zou opzoeken.
Verwijderd
oh hou alsjeblieft op je maakt me bang johOp zondag 05 augustus 2001 18:10 schreef G3R10 het volgende:
Jezus Emperor..moet je nou echt constant flamen?
Dank je
/ignore
emperor, ondanks je (te late) edit heb je toch een waarschuwing te pakken. 
Flamen doe je maar tegen je broertje ofzo.
Flamen doe je maar tegen je broertje ofzo.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Niet om te flamen maar ik kon het niet laten:Op zondag 05 augustus 2001 18:18 schreef bazs2000 het volgende:
Jammer dat er een aantal mensen tussen zitten die een onwetend iemand dom vinden.
dom2 (bn.)
1 beperkt van verstand => zwakbegaafd, stom, onbevattelijk
2 van weinig verstand getuigend => onnozel, onbenullig, schaapachtig
3 waarbij het verstand niet gebruikt wordt
4 onwetend
Let vooral op 4
Overigens heb ik dit niet zelf verzonnen ga maar naar de site van Vandale.
tussen stap 1 en stap 2 hoort nog een stap nl:Op zondag 05 augustus 2001 21:53 schreef JJJ het volgende:
Stap 1 > verwijder BO
Stap 2 > sla je 'vriend' de hersens in
Laat je vriend z'n eigen minitower inslikken.
Wat je ook kan doen (en wat soms errug leuk is) is dat als ie BO verkeerd geinstalleerd heeft je vriend zelf z'n bak misschien open heeft staan
Verwijderd
goeie vrienden heb jij
ik had vroeger een antie back orifice
k weet niet of doe nou nog zal werken dat ding is uit 1997 
gou die back orifice er af ketsen....
[lolmode]
[mepmode]
en die vriend op zijn ogen meppu
[/mepmode]
ok als jij back orifice op je pc hebt, zet er dan ook ff subseven op
dat is ook zoon hack progje 
[/lolmode]
gou die back orifice er af ketsen....
[lolmode]
[mepmode]
en die vriend op zijn ogen meppu
[/mepmode]
ok als jij back orifice op je pc hebt, zet er dan ook ff subseven op
[/lolmode]
weet wel wat leukers,
er is een manier om zelf een .com file te maken die je pc reboot, moet je es in ze autoexec.bat zetten, is geen virus maar dat ding is stoer
er is een manier om zelf een .com file te maken die je pc reboot, moet je es in ze autoexec.bat zetten, is geen virus maar dat ding is stoer
Verwijderd
Moeten we nou medelijden met je krijgen ?Op zondag 05 augustus 2001 18:57 schreef Emperor het volgende:
nou.....dat wordt moeilijk vrees ik...
of kun jij wel met dode mensen praten?
Dit soort verhalen vind ik altijd buitengewoon lollig om te horen....
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
ik weet wat je bedoeld. Gewoon een file aanmaken met daarin 5 bytes (hex), nl.Op maandag 06 augustus 2001 00:11 schreef MR_WAZOO het volgende:
weet wel wat leukers,
code:
1
| ea 00 00 ff ff |
Ook leuk om in iemand zijn boot-sector te pleuren
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
is het nie rechts onder in het beeld ??Op zondag 05 augustus 2001 15:26 schreef laurensl het volgende:
ik heb een probleempje met me klok (links onder in me beeld). Hij telt wel secondes maar als ie dan een minuut verder is springt ie weer een minuut terug zodat ik eigenlijk de hele tijd in dezelfde minuut zit! De uren tellen echter wel door maar de jaren weer niet! Hierdoor doen veel applicaties het niet meer. Ik heb dit probleem sinds ik back orifice op me pc heb geinstalleerd, dat moest ik van een vriend doen. Ik weet niet precies wat back orifice is maar misschien komt het daardoor? Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Alvast bedankt..
volgens mij krijgt deze gozer precies wat hij wil. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij niet zou weten wat B.O. is en dat zomar op zijn PC zet. Dan komt hij hier aan met het verhaal: wat voor Tweakers uiteraard het domste verhaal ooit is. En dan krijg je dit soort discussies terwijl die gozer zich rotlacht.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Mja, ik ga er maar even van uit dat dit geen bullshit topic is en jij je "vriend" wel even terug wil pakken. Ik had destijds een progje op mijn PC draaien waardoor het leek alsof die BO en NetBus gasten toegang konden krijgen tot mijn PC (heette NetBuster ofzoiets). Als ze dan een screenshot maakten kregen ze een plaatje van een vent met zijn eigen kop in zijn aars met een mededeling er onder dat zijn IP adres gelogd was en doorgestuurd naar zijn provider met de logs van zijn illegale poging mijn PC binnen te komen. Kreeg toen (hoogtijdagen van deze progjes) zeker een melding of 2 per dag van stakkers die er intrapten en zeker omdat het vaak newbies betreft die er mee rotzooien zijn zich heel wat mensen verrot geschrokken. Ik zou m gewoon genadeloos terugpakken. Zeg dat je gebeld bent door je provider en dat die zagen dat iemand je probeerde te hacken. Ze hadden logs en bewijzen en wilden jouw toestemming om diegene te vervolgen. Vraag hem eens om advies of je daar nou toestemming voor moet geven. Watch him piss his pants...
** Revenge is a bitch! **
** Revenge is a bitch! **
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Pagina: 1