Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er voornamelijk mee gamen en een beetje tekstverwerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet boven de 1500 uitkomen. dit is inclusief verzendkosten, assemblage en Windows 10.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Steelseries rival 110 gaming mouse, Natec Genesis R33 keyboard, LG 49UF675V TV.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD van redelijke grootte lijkt mij handig. Ik wil op 1440p gamen, maar als 4k mogelijk is met dit budget is het ook goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaringen met Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit. Geluidsniveau niet enorm maar het moet geen straaljager worden. Een SSD van redelijke grootte lijkt mij ook handig.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een game-pc die een tijdje mee kan gaan. Daarnaast vertrouw ik mijzelf absoluut niet met het monteren van mijn eigen systeem en wil ik graag de assemblage service van Azerty.nl gebruiken. Hierom zou het ook handig zijn om alle onderdelen bij deze webshop te bestellen.
Ik heb via reddit dit systeem voor me samen laten stellen. In hoeverre is dit een goede pc?
https://azerty.nl/basket/...7aToxO2k6MTk1ODE5O2k6MTt9
+200 voor windows en assemblagekosten en 61 voor de ssd.
Zijn er eventueel punten waar ik mee zou kunnen besparen? Ik zie dat de case in vergelijking wat duur uit lijkt te komen en ik kom al hoger uit dan gehoopt.
Ik hoop dat ik niks vergeten ben. Alvast bedankt!
Ik ga er voornamelijk mee gamen en een beetje tekstverwerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet boven de 1500 uitkomen. dit is inclusief verzendkosten, assemblage en Windows 10.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Steelseries rival 110 gaming mouse, Natec Genesis R33 keyboard, LG 49UF675V TV.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD van redelijke grootte lijkt mij handig. Ik wil op 1440p gamen, maar als 4k mogelijk is met dit budget is het ook goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaringen met Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit. Geluidsniveau niet enorm maar het moet geen straaljager worden. Een SSD van redelijke grootte lijkt mij ook handig.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een game-pc die een tijdje mee kan gaan. Daarnaast vertrouw ik mijzelf absoluut niet met het monteren van mijn eigen systeem en wil ik graag de assemblage service van Azerty.nl gebruiken. Hierom zou het ook handig zijn om alle onderdelen bij deze webshop te bestellen.
Ik heb via reddit dit systeem voor me samen laten stellen. In hoeverre is dit een goede pc?
https://azerty.nl/basket/...7aToxO2k6MTk1ODE5O2k6MTt9
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X Boxed | € 211,45 | € 211,45 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 117,29 | € 117,29 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 Super Gaming OC 3X White 8G (rev. 1.0) | € 449,80 | € 449,80 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Wit | € 75,90 | € 75,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G36C16U4B | € 105,45 | € 105,45 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-650 | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 99,99 | € 99,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.154,78 | ||
+200 voor windows en assemblagekosten en 61 voor de ssd.
Zijn er eventueel punten waar ik mee zou kunnen besparen? Ik zie dat de case in vergelijking wat duur uit lijkt te komen en ik kom al hoger uit dan gehoopt.
Ik hoop dat ik niks vergeten ben. Alvast bedankt!
[ Voor 42% gewijzigd door kaas332 op 11-04-2020 15:01 ]