Op zoek naar een cdr/z reader.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 13:48
Hallo ik heb sinds kort een portrait scherm om mijn comics die in cbr/z staan te lezen.

Doordat ik het scherm nu in verticale stand heb staan is het belangrijk dat de pagina’s helemaal bovenaan staat en niet in het midden.

Ik heb cbr reader en calibre reader getest maar daar kan ik hem niet bovenaan zetten. Daarom doe ik de bestanden nu eerst uit de map halen zodat ze gewoon via IrfanView kan lezen maar als iemand een programma weet waar ik gewoon de cbr/z bestanden kan lezen is dat een stuk makkeljker.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Welke applicatie bedoel je precies met CBR reader?
Voor het lezen van Comics wordt vaak CdisplayEx aanbevolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik heb er indertijd een stuk of -tig geprobeerd en was uiteindelijk tevreden met Cover... staat gewoon in de Microsoft Store.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 13:48
Ik bedoel inderdaat een cbr/z reader maar cdisplayEx geeft niet de mogenlijkheid om de pagina's naar boden te plaatsen, dat geld ook voor cover van microsoft. Net als bij alle andere app's en programma's die ik gebruikt heb zetten ze de pagina in het midden van het scherm als je er voor kiest om de pagina in de horizontale manier te sprijden.
Om het duidelijk te maken hier is wat ik wil en kan krijgen als ik ze open als jpg bestand. (IrfanView)
https://myalbum.com/photo/iiJ2Wi8pRC6s/540.jpg

En dit is wat ik krijg bij alle programma's/ app's die ik gebruik om cbr/z bestanden te lezen. (Calibre2 > ebook-viewer)
https://myalbum.com/photo/wGzpZcLHTQQA/540.jpg

(Zet de zoom functie van je internet wel op 100% om het effect te kunnen zien)