Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze computer ga ik hoofdzakelijk gebruiken voor Call of Duty, in het specifiek Warzone. Deze wil ik gaan spelen op een 1080p scherm met 144 hz refresh rate.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 500 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Dark Rock Pro 3 koeler welke op AM4 past. Daarnaast heb ik een BeQuiet voeding met voldoende capaciteit. Daarnaast heb ik een kast waarin alles past!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een Ryzen CPU, daarbuiten heb ik geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, behalve dat het moederbord uATX moet zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Een bevestiging op de al door mij geselecteerde onderdelen of juist een advies om de selectie aan te passen met wat jij denkt dat verstandig is.
Mijn selectie is als volgt:
Deze computer ga ik hoofdzakelijk gebruiken voor Call of Duty, in het specifiek Warzone. Deze wil ik gaan spelen op een 1080p scherm met 144 hz refresh rate.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 500 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Dark Rock Pro 3 koeler welke op AM4 past. Daarnaast heb ik een BeQuiet voeding met voldoende capaciteit. Daarnaast heb ik een kast waarin alles past!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een Ryzen CPU, daarbuiten heb ik geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, behalve dat het moederbord uATX moet zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Een bevestiging op de al door mij geselecteerde onderdelen of juist een advies om de selectie aan te passen met wat jij denkt dat verstandig is.
Mijn selectie is als volgt:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 125,01 | € 125,01 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Steel Legend | € 88,05 | € 88,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 154,90 | € 154,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 240GB | € 38,99 | € 38,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 506,85 | ||