Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dit zijn de 2 monitoren:
pricewatch: AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart
pricewatch: Lenovo D32q-20 Zwart

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het gebruiken voor mijn WFH setup

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
27-32" IPS monitor in qhd

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik had liever gehad dat de Iiyama ProLite XUB2792QSU-B1 te verkrijgen was.

Ga je overklokken?
nvt

Wat verwacht je van ons?
Ik ging bijna voor de AOC, omdat de monitor best wel populair is. Toen zag ik de lenovo, met zowat de zelfde specs. Lenovo klinkt kwalitatief beter, maar misschien is dat helemaal niet waar. Ik heb helemaal geen reviews gevonden over de lenovo. Misschien te nieuw, misschien niet zo goed?

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Ik zag dat je hier helaas geen reactie op had gekregen, maar ik zit momenteel met exact dezelfde vraag. Heb je zelf al een beslissing genomen en wat was jouw uiteindelijke overweging?

Naar mijn idee zijn de panelen hetzelfde en zit de meerprijs van de lenovo vooral in de vesa mount en hoogte verstelbaarheid maar zeker weten doe ik het niet. Volgens de specs zou hij wel 10 (35 ipv 45) watt minder verbruiken, maar zoveel 31.5" schermen met deze specs zullen niet gemaakt worden.

Edit: Op de lenovo site zie ik dat de 35 watt normaal is maar de piek ook 45 is. Ik denk dus dat het verbruik gelijk is tussen de 2 schermen. Een duitse review geeft aan dat de lenovo ook niet in hoogte verstelbaar is ondanks dat dit wel wordt aangegeven in de pricewatch.

[ Voor 42% gewijzigd door darkpluisje op 28-04-2020 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramGamingNL
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-06-2020
lenovo is sneller 4ms vs 5ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Bij een aantal reviews komt de AOC uit op +-3.5ms, daarom neem ik aan dat het hier ook gewoon om verkeerd opgegeven specs gaat (zoals de in hoogte verstelbaarheid).

Ik kan niet vinden welke leverancier van schermen AOC en Lenovo gebruiken maar met zo'n klein aanbod 31.5" zou ik het gek vinden als er niet hetzelfde paneel in zit....toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 00:08
De Lenovo is vandaag te koop voor €199 bij iBOOD. Misschien dat dat de doorslag kan geven?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Uiteindelijke ben ik voor een hele andere monitor gegaan; ASUS MB16ace

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Pagina: 1