Pricewatch verbetering - Dockings / KVM switches

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• quorky
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-05 07:55
Hi,

Ik zoeken naar KVM switches die niet volledig van plastic zijn en ogen alsof ze langer dan een week meegaan, niks te vinden. Ga ik zoeken op laptop docking stations, kom ik daar allerlei KVM switches tegen die voldoen aan mijn verwachtingen.

Probleem: Geen enkele filter is beide lijsten die echt relevant is.

Mijn tip: De docking station/ KVM switch pagina's reviewen en voorzien van extra/nieuwe filters. Ik wil best helpen met verbeteren van de productinformatie.

Zoals, twee of meerdere pc's kunnen koppelen, welke inputs kun je geven, welke outputs, zit er een RJ45 ingang op die je via USB kunt doorgeven.

Allemaal handig in deze tijd van vele thuiswerkers.

Beste antwoord (via quorky op 15-04-2020 08:35)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@quorky De categorie Docking Stations hebben we niet al te lang geleden een update gegeven met nieuwe specs nav een automatische koppeling die we wilde maken voor deze categorie met onze dataleverancier. Wat we nog niet konden doen, omdat we destijds de tools niet hadden, was de enorme lijst die hangt achter de specificatie "Verbinding" over te zetten naar de kleinere lijsten die verderop in de specificatielijst van die categorie hangen. Inmiddels hebben we de tools wel, maar is er door drukte omtrent de verhuizing naar ons nieuwe pand en daarna het thuiswerken vanwege het coronavirus daar verder niks van terecht gekomen. Het staat dus nog op de planning om deze specificatie hier en in andere categorieen aan te pakken, maar dat kost tijd, die we nu niet hebben. Ik durf echt niet te zeggen wanneer het gaat lukken.

KVM switches is een ander verhaal, die zal inderdaad op punten achterlopen. Wellicht dat we deze eenzelfde behandeling kunnen geven, bijvoorbeeld als we die ook willen koppelen met onze dataleverancier. Maar daar is nog helemaal geen beslissing over genomen, dus dat is nog helemaal onbekend.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@quorky De categorie Docking Stations hebben we niet al te lang geleden een update gegeven met nieuwe specs nav een automatische koppeling die we wilde maken voor deze categorie met onze dataleverancier. Wat we nog niet konden doen, omdat we destijds de tools niet hadden, was de enorme lijst die hangt achter de specificatie "Verbinding" over te zetten naar de kleinere lijsten die verderop in de specificatielijst van die categorie hangen. Inmiddels hebben we de tools wel, maar is er door drukte omtrent de verhuizing naar ons nieuwe pand en daarna het thuiswerken vanwege het coronavirus daar verder niks van terecht gekomen. Het staat dus nog op de planning om deze specificatie hier en in andere categorieen aan te pakken, maar dat kost tijd, die we nu niet hebben. Ik durf echt niet te zeggen wanneer het gaat lukken.

KVM switches is een ander verhaal, die zal inderdaad op punten achterlopen. Wellicht dat we deze eenzelfde behandeling kunnen geven, bijvoorbeeld als we die ook willen koppelen met onze dataleverancier. Maar daar is nog helemaal geen beslissing over genomen, dus dat is nog helemaal onbekend.