Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyes007
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 11-05 17:05
Als ik hard aan het fietsen ben met mijn Airpods 1ste generatie, hebben mensen erg veel last van de wind dat in mijn microfoon komt.

Zijn er in ear/ear bud oordopjes waar mensen goede ervaringen mee hebben of aanbevelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:33

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Tablets en Telefoons. Ik zal het topic die kant op verhuizen, laat ik het aan mijn collega's daar of het topic opent blijft. Op GoT verwachten we namelijk enige vorm van eigen inzet en die mis ik in dit topic: AUD > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-06 19:35

13art

Moderator Mobile
@reyes007 welkom op GoT. Zoals FeaR al aangeeft verwachten we hier een eigen inzet van onze users. Dit betekend dat je eerst zelf op onderzoek gaat. Hoe meer voorwerk je hebt gedaan, hoe eerder en hoe beter het advies zal zijn. Hoe gedetailleerder de vraag, hoe beter het antwoord zal zijn. Geef bijvoorbeeld naast je budget en doel van aanschaf een paar voorbeelden uit de pricewatch. Wat zijn de minimale eisen? We willen graag weten welk apparaat je voor welk doel zoekt en wat het beschikbare budget is.

Succes!

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis