Ik zoek een?
Nieuwe videokaart voor spelen van o.a. Call of Duty: Modern Warfare 1,2,3. Sims 2, OpenRCT2. Met name wat oudere spellen. De videokaart moet soepel
Wat is je budget?
50 tot 100 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben altijd tevreden met Asus producten maar sta open voor alles.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige setup:
Processor: Intel Core i7 920
RAM:12,0GB Triple-Kanaal DDR3 @ 533MH
Moederbord: Acer FX58M (CPU 1)
Grafisch: 1536MBNVIDIA GeForce GT 230 (Sapphire/PCPartner)
Mijn huidige PC is absoluut een oudje, maar draait nog als een zonnetje. Enige wat nu merkbaar minder wordt is de videokaart. Het afspelen van Youtube filmpjes op 60p 1080p vindt ie niet leuk en in games als CoD: Modern Warfare 3 gaat ie naar een paar minuten haperen. Ik ben geen grote gamer, met name oudere games. Daarom zou ik het liefst in mijn systeem alleen de videokaart zo voordelig mogelijk upgraden zodat bovenstaande games en Youtube weer normaal en soepel draaien. HDMI aansluiting is erg handig om er op te hebben. Bij voorkeur niet apart gevoed want denk dat moederbord daar geen aansluiting voor heeft (standaard OEM moederbord van Acer)
Tot nu toe heb ik deze gevonden die mij interessant lijkt.
Gainward GeForce GT 730
Ben heel benieuwd wat jullie advies is!
Nieuwe videokaart voor spelen van o.a. Call of Duty: Modern Warfare 1,2,3. Sims 2, OpenRCT2. Met name wat oudere spellen. De videokaart moet soepel
Wat is je budget?
50 tot 100 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben altijd tevreden met Asus producten maar sta open voor alles.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige setup:
Processor: Intel Core i7 920
RAM:12,0GB Triple-Kanaal DDR3 @ 533MH
Moederbord: Acer FX58M (CPU 1)
Grafisch: 1536MBNVIDIA GeForce GT 230 (Sapphire/PCPartner)
Mijn huidige PC is absoluut een oudje, maar draait nog als een zonnetje. Enige wat nu merkbaar minder wordt is de videokaart. Het afspelen van Youtube filmpjes op 60p 1080p vindt ie niet leuk en in games als CoD: Modern Warfare 3 gaat ie naar een paar minuten haperen. Ik ben geen grote gamer, met name oudere games. Daarom zou ik het liefst in mijn systeem alleen de videokaart zo voordelig mogelijk upgraden zodat bovenstaande games en Youtube weer normaal en soepel draaien. HDMI aansluiting is erg handig om er op te hebben. Bij voorkeur niet apart gevoed want denk dat moederbord daar geen aansluiting voor heeft (standaard OEM moederbord van Acer)
Tot nu toe heb ik deze gevonden die mij interessant lijkt.
Gainward GeForce GT 730
Ben heel benieuwd wat jullie advies is!
[ Voor 6% gewijzigd door TwingyTwingy op 10-04-2020 16:22 ]
:strip_exif()/f/image/Ncec63Ducwk92QJBZkGLBZRL.jpg?f=fotoalbum_large)