Aan mijn laptop heb ik 2x 24 inch monitoren aangesloten.
Waarvan 1 op de GTX 1050 HDMI aansluiting en de ander op Intel HD Graphics 630 USB-C aansluiting.
En het laptopscherm uit met deze opstelling.
Wanneer ik een game start valt na hooguit een aantal min het 2e scherm uit waar ik dus NIET op speel.
Games als BF 5 en Minecraft.
Ik dacht zelf aan overbelasting maar omdat elk scherm op een andere videokaart is aangesloten vind ik dit wel vreemd of ik zie dit verkeerd, dit is ook te zien bij taakbeheer zie GPU 0 en GPU 1:strip_exif()/f/image/nZ6jU11uDOQ37BJJr7k4WFLb.jpg?f=fotoalbum_large)
Tijdens het gamen komt de CPU temperatuur rond 85 graden en de GTX 1050 rond de 65 graden.
Als ik het scherm van de USB-C poort niet gebruik maar wel het laptop scherm is er niks aan de hand.
Wil ik daarna het andere scherm weer aan krijgen moet ik de laptop opnieuw opstarten of zelfs de BIOS updaten
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Waarvan 1 op de GTX 1050 HDMI aansluiting en de ander op Intel HD Graphics 630 USB-C aansluiting.
En het laptopscherm uit met deze opstelling.
Wanneer ik een game start valt na hooguit een aantal min het 2e scherm uit waar ik dus NIET op speel.
Games als BF 5 en Minecraft.
Ik dacht zelf aan overbelasting maar omdat elk scherm op een andere videokaart is aangesloten vind ik dit wel vreemd of ik zie dit verkeerd, dit is ook te zien bij taakbeheer zie GPU 0 en GPU 1
:strip_exif()/f/image/nZ6jU11uDOQ37BJJr7k4WFLb.jpg?f=fotoalbum_large)
Tijdens het gamen komt de CPU temperatuur rond 85 graden en de GTX 1050 rond de 65 graden.
Als ik het scherm van de USB-C poort niet gebruik maar wel het laptop scherm is er niks aan de hand.
Wil ik daarna het andere scherm weer aan krijgen moet ik de laptop opnieuw opstarten of zelfs de BIOS updaten
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
[ Voor 10% gewijzigd door wessel.nijman op 10-04-2020 17:19 ]