Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Lappieboy
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06 21:48

Lappieboy

voltijd nerd

Topicstarter
plan: Maak kans om een Seagate One Touch SSD te winnen!
Win één van de drie externe Seagate-ssd's
@Zoetje

Hallo Redactie en/of eventuele Mods,

Mocht ik verkeerd zitten in het forum of inhoudelijk de boel verkeerd begrijpen alvast mijn excuses! :)
Maar naar aanleiding van een mail die ik zojuist ontving wilde ik toch even mijn (kleine) ei kwijt.

Ik heb zoals vele meegedaan aan de Seagate winactie en ben de hoofdprijs mis gelopen.
Dit is natuurlijk jammer maar ik heb hier geen seconde bij stil gestaan, mijn felicitaties aan de winnaars! 8)
Echter wat mij wel opviel aan de mail die ik hierover ontving was dat er de indruk word gewekt dat je exclusieve korting krijgt door je deelname... en dit is niet waar!? :X
Beste Tweaker,

Helaas heb je de Seagate One Touch SSD niet gewonnen. Maar we hebben toch een klein cadeautje voor jou. Uit blijk van waardering voor onze trouwe communityleden willen we je graag korting aanbieden namens Seagate.

Via deze link kan je genieten van een geweldige korting op de Seagate One Touch SSD. Wees wel snel, want de aanbieding is maar tot maandag 13 april geldig!

Dit is waarom je een Seagate One Touch SSD nodig hebt:
• Zet bestanden razendsnel over en stream films naadloos, dankzij SSD-snelheden tot 400 MB/s.
• Neem je SSD overal mee. Want hij is ontzettend licht en zo klein als een creditcard.
• Ga er meteen mee aan de slag, zowel op Mac als Windows. Formatteren is niet nodig.

Veel plezier alvast met je aankoop.

Groeten,
Tweakers

NB: Dit is een eenmalige e-mail. Je ontvangt deze e-mail omdat je hebt deelgenomen aan de winactie voor de Seagate OneTouch SSD door middel van de poll en/of het forum topic. Onderaan het artikel stond dit vermeld: Grijp je naast de prijzen? Dan ben je nog steeds een (beetje) winnaar, want als deelnemer kom je sowieso in aanmerking voor een exclusieve korting.
toon volledige bericht
Als ik bovenstaande lees word er op meerdere plekken de indruk gewekt dat wij als deelnemers een bijzondere/unieke/exclusieve korting krijgen maar dit lijkt mij onwaar?
De 'link' naar Coolblue is een doodnormale 'link' en het product is ook voor elke andere leek/persoon te kopen voor de kortingsprijs.
Oftewel... ik vind dit wel wat misleidend en de indruk wekken dat je iets krijgt... wat je niet echt krijgt.

Ik begrijp dat dit soort acties grotendeels marketing zijn en dat de teksten natuurlijk wel zo positief en rooskleurig mogelijk worden gepresenteerd...
Echter heb ik wel zoiets van... kan dat in de toekomst niet iets anders verwoord worden?

Want het 1e wat in mij opkwam na het lezen van de mail was; 'hier klopt geen reet van'. :+

Wellicht lees ik de mail wel verkeerd of vat ik het verkeerd op maar dit wilde ik even neerleggen bij jullie!
Wat vinden jullie hier zelf van? (of andere tweakers?)

[ Voor 3% gewijzigd door Lappieboy op 10-04-2020 14:39 ]

Truth is, the game was rigged from the start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja precies... ik kreeg er ook al een rare smaak van in m'n mond.

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zoetje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2023
Hi all,

Dankjewel voor je reactie op de kortingscode DM en ik begrijp de verwarring.

Seagate heeft deze korting wel degelijk opgezet als blijk van waardering voor de trouwe Tweakers. Alleen is het voor hen niet mogelijk om die korting af te sluiten voor andere mensen. De korting is drie dagen geldig en is alleen naar jullie toe gecommuniceerd, maar is inderdaad wel toegankelijk voor iedereen die zoekt.

Excuus voor het misverstand, dit hadden we duidelijker moeten vermelden in de DM...
Hopelijk zijn je vragen zo beantwoord.

Groetjes,
Zoetje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

De Nelis

en anders maar niet...

Nou ja, je hoeft niet eens te zoeken, hij staat gewoon tussen de externe SSD's als aanbieding met beperkte beschikbaarheid. Zou voortaan het stukje exclusief weg laten bij dit soort acties.

[ Voor 21% gewijzigd door De Nelis op 10-04-2020 16:06 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:33

DirtyBird

Praktiserend denker

Je kunt toch een kortingscode gebruiken en die naar de deelnemers mailen? Dat die code dan wellicht publiekelijk bekend wordt is een tweede en dan niet het probleem van seagate/coolblue. Dit een deelnemerkorting noemen en dan zeggen dat die voor iedereen geldt is je reinste onzin. Notabene beperkt beschikbaar...voor iedereen. Bedankt voor de waardering.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-04 09:29
Heb dit topic gevonden om dezelfde reden die de topic poster aan geeft. Best stom dit. Overigens zijn er nu meer winkels met dezelfde prijs.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waarom heet het trouwens een .plan en geen .adv? Het is duidelijk reclame/marketing. Dat staat ook onderaan het artikel. :X

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lappieboy
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06 21:48

Lappieboy

voltijd nerd

Topicstarter
@Zoetje

Bedankt voor de toelichting, dat maakt wel wat duidelijk.
Mooi dat dit in de toekomst (wellicht) anders word verwoord.
Wat vind je trouwens van het punt wat @Room42 aanstipt?

Truth is, the game was rigged from the start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zoetje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2023
@Room42 @Lappieboy

Dankjewel voor jullie reacties!

@Room42 Het artikel van Seagate is geen .plan of .adv, maar een .actie. Het is een .actie artikel omdat er drie Seagate One Touch SSD's weggegeven worden. Hopelijk heb ik zo je vraag beantwoord.
Pagina: 1