Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil dit niet in software zetten omdat het meer een programma is dat bij je moederbord word geleverd, maar er klopt echt werkelijk op sommige plekken niets van.

Een TB1200 op Slot A :?
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/rkeijz/alert.jpg

Windows '95 :? Nee, dat gebruik ik echt niet meer
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/rkeijz/alert2.jpg

Wie heeft er nog meer, dan kunnen we dat effe in 1 keer aan MSI doorgeven.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
hee ik heb volgens dat ding ook win 95 :'(

wat leuk zeg en maar een hd van 5g ipv 20g :?
en slot a ipv socket a :?

wat een k*t programmaatje zeg :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ja, dat van die Harddisk klopt ook niet, hij zegt hiero bij mij dat ik een 733 MB Harddisk heb waar 2510 MB vrij is :? Ik heb duidelijk een 13,6 GB.

Welke versie draai jij dan op dit moment?

Ikke 3.3.8.5

3.3.8.9 kan je hier downloaden, alleen die werkt nieteens op een K7T Turbo-R Limited Edition :?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Die nieuwe versie geeft op mijn K7T Turbo-R Limited Edition dus gewoon deze melding, lekkere update dus :(

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/rkeijz/alert3.jpg

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Van wanneer was de laatste update?
Het lijkt erop dat het gewoon een oude versie is. (Toen Windows 2000 en Socket A nog niet bestonden)
Als dit de nieuwste (en recente) versie is zijn het idd bugs.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Nee, toen bestonden windows 2000 en socket A allang. Is een versie van Mei.

Dat probleem van die Hardware Monitor die niet kan worden gevonden komt dus door Windows 2000 met servicepack 2. Hiervoor kan je dit bestandje downloaden en in je MSI directory de oude laten overschrijven.
Problem:
PC-Alert III (z.B. 3.3.8.9 von der MSI-Treiberversion 3.4) meldet unter Windows 2000 Service Pack 2, dass kein LM 75/78 Hardwarwemonitoring gefunden wird.
Lösung:
Kopieren Sie die neue Datei NTGLM7X.SYS (anbei) über die alte Version im Verzeichnis \Programme\MSI\PC Alert III\ und starten PC-Alert anschliessend erneut.
Dit is dus de allernieuwste versie. Ik zie nog steeds dezelfde problemen. Dus mensen met PC Alert III laat kijk eens naar jullie bugs!

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:07
bie bugs boeien me weinig eerlijk gezegd
heb ze ook maar ik weet heus wel welk os ik draai en hd space weet ik ook wel

de belangerijke features zoals tempmeter en fanrpm bijhouden doet ie tenminste goed.

ik erger er me dus niet aan die bugs kijk er toch nooit naar.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op zondag 05 augustus 2001 18:58 schreef Turismo het volgende:
bie bugs boeien me weinig eerlijk gezegd
heb ze ook maar ik weet heus wel welk os ik draai en hd space weet ik ook wel

de belangerijke features zoals tempmeter en fanrpm bijhouden doet ie tenminste goed.

ik erger er me dus niet aan die bugs kijk er toch nooit naar.
Nee inderdaad, die hadden ze er net zo goed uit kunnen laten. Net als "intrusion", dat is alleen maar belasting van je helpdesk voor mensen die bellen met de vraag waarom intrusion op "open" staat.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Bij mij geeft pc-alert III wel windows 98 aan, maar ook een slot A TB 1,2 en een diskgrootte van 2 ipv 4 GB.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Hoe is touwens jullie cpu temperatuur, die van mij scheelt 6 graden met motherboard monitor, terwijl deze het meeste overeenkomt met de waarde in mijn bios.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
MBM gebruik ik nooit omdat waarschijnlijk een programma van MSI wel zuiverder zal kunnen controleren dan dat MBM dat zou kunnen. Volgens mij haalt PC Alert III de temp op dezelfde manier binnen dan je BIOS, dus daar zou géén verschil in mogen zitten.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De temp van versie 3.3.8.9 doet het ook niet helemaal goed.
Ik heb een AMD 1.4 GHz dondervogel op een MSI k7T266 Pro met een Mini Super Orb om het geheel een beetje te koelen, die Orb heeft dus 2 fans, en regelmatig krijg ik een alert dat een van die fans 675000 rpm's draait.
Was het maar waar, dan was mijn proc temp waarschijnlijk -278 graden Celsius. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 21:23 schreef Hajenius het volgende:
Was het maar waar, dan was mijn proc temp waarschijnlijk -278 graden Celsius. :7
ik denk eerder dat je pc dan vliegt....

op mijn MSI plank zat dat programma ook heel vaak vaag te lullen... dat mijn vcore opeens 4V was maar mijn cpu maar 0C??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb ook windows 95 volgens dat ding.
Maar het is toch echt millenium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:55
Ik vindt PC Alert echt IDEAAL! :P

MBM is veels te uitgebreidt voor een programma wat alleen je CPU temps hoeft door te geven.
Wat je doorslag trouwens gaf is dat als je met MBM dubbelklikt op het icoontje in je systray dan je dan niet het overzicht van je temps krijgt maar een controllpanel. :?

en die bugs boeien me niet zo, zoals gezegd gebruik ik PC Alert alleen om temps af te lezen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]
Ik vertel waarschijnlijk niks nieuws ;) , maar toch. Hoe hard je fan ook draait, en al verplaats het ding 10 kubieke kilometer lucht per second, je CPU zal nooit kouder worden dan de omgevings temperatuur (daar heb je toch echt een peltier of een of andere warmte wisselaar voor nodig).
Sterker nog...als je echt een gigantische hoeveelheid lucht in korte tijd over je CPU jaagt, brand je CPU gewoon op door de wrijving (daarom hebben spaceshuttles ook van die leuke keramische tegeltjes, om te voorkomen dat ze opbranden als ze met enkele tienduizenden kilometer per uur de atmosfeer binnen komen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjeggens
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 14:26
Sterker nog...als je echt een gigantische hoeveelheid lucht in korte tijd over je CPU jaagt, brand je CPU gewoon op door de wrijving
Hmm.. dat soort koelers ken ik nog niet :) Duurt nog minstens een jaar voordat die op de markt komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Door rjeggens (T.net Crew - 345)
Kom op Robert-Jan, je weet toch wel dat je géén 2 maanden oude topics omhoog moet kicken :P

Nee, dit is géén flame gewoon een collega treiteren :)

20*350ZO45°

Pagina: 1