Dankzij Coronacrisis mijn bron van inkomsten verloren voor de komende maanden, als niet langer. Heb zelf grafisch ontwerp diploma met wat ervaring in 3D design. Ik wil me nu omscholen / bijscholen en als 3D ontwerper aan de slag. Hiervoor wil ik met wat budget dat ik heb een 3D rendering systeem (liefste met Nvidia CUDA enabled kaart) samenstellen alleen heb 0 verstand van hardware. Werk al jaren lang op macosx, alleen rendertijden trek ik niet meer en ik moet hoger kwaliteit werk kunnen leveren.
Wie kan me helpen hiermee. Ik heb 1100 euro budget, en heb nog een beeldscherm nodig en muis + keyboard. Kan er eventueel wat extra's bij doen maar moet helaas op het budget letten gezien inkomsten niet echt hoog zijn op dit moment.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
3D grafisch ontwerp met houdini en cinema 4d. Redshift / Octane als renderer. Als ik een videogame kan spelen als ontspanning zou ook wel nice zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100 euro inc btw, kan nog wat extra bij voor muis en keyboard etc.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16gb memory, ssd kaart, goede grafische kaart voor rendering.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia omdat dat door veel renderers word aangeraden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede prijskwaliteit verhouding. Ik snap dat mijn budget een medium systeem toe laat. Ik zoek iets waar ik mee kan werken, en af en toe nog een spel kan spelen.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies voor aanschaf van componenten zou heel fijn zijn.
Groeten
Wie kan me helpen hiermee. Ik heb 1100 euro budget, en heb nog een beeldscherm nodig en muis + keyboard. Kan er eventueel wat extra's bij doen maar moet helaas op het budget letten gezien inkomsten niet echt hoog zijn op dit moment.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
3D grafisch ontwerp met houdini en cinema 4d. Redshift / Octane als renderer. Als ik een videogame kan spelen als ontspanning zou ook wel nice zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100 euro inc btw, kan nog wat extra bij voor muis en keyboard etc.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16gb memory, ssd kaart, goede grafische kaart voor rendering.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia omdat dat door veel renderers word aangeraden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede prijskwaliteit verhouding. Ik snap dat mijn budget een medium systeem toe laat. Ik zoek iets waar ik mee kan werken, en af en toe nog een spel kan spelen.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies voor aanschaf van componenten zou heel fijn zijn.
Groeten