Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

potentiele aanpassingen build

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views

Vraag

• BramGamingNL
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-06-2020
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen

Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik hoop dat voor dit prijspunt ik iets kan vinden dat zon 5 jaar vooruit kan gaan, mogelijk wil ik wachten op de 3080 serie en kijken naar de prijs van de 2080 serie en of die substansieel omlaag gaat

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zou graag willen dat er wat rgb bij zit, ook wil ik weten hoeveel fans ik erin moet stoppen en welke

Ga je overklokken?
ik denk het wel, hangt af van performance upgrade

Wat verwacht je van ons?[i]
aanpassingen op mijn voorgestelde build : https://tweakers.net/productcollectie/wijzig/2238846/
en rgb en een paar fans als die nodig zijn. ook advies over of het wachten op de 3080 serie het waard is.

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:36

br00ky

Moderator Harde Waren
Kan prima door in game pc 1200-1400 €. Als je daar nog geen reactie gehad hebt, is het geen probleem om dat na 24u nog eens te "bumpen" (zelf een reactie erin plaatsen, zodat je topic weer bovenaan de lijst met actieve topics komt te staan). Nu zouden er potentieel twee discussies naast elkaar kunnen ontstaan, wat niet wenselijk is. Dicht.

Dit topic is gesloten.