usbhub 3.0 met 2 uitgangen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tagere36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-06-2023
Ik zoek een?
USB-hub met 3.0 poorten, mogen er 2, 3 of 4 zijn. Die kan je overal prima vinden. Ik zoek er een die ik standaard in mijn monitor steek (die via USB upstream is verbonden met mijn pc). Met nog een uitgang, die ik dan af kan wisselen met mijn laptop (die dan zal zijn verbonden via USB-C met monitor, voor zover relevant). Hiermee hoef ik niet die USB-hub telkens uit mijn monitor te halen (wanneer ik mij laptop daar dus mee wil connecten), dat is nogal onpraktisch. Het is via Google niet zo eenvoudig zoeken, en vermoed dat zoiets wel op de markt is. Zou hulp enorm waarderen.

[ Voor 4% gewijzigd door tagere36 op 10-04-2020 09:46 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

Als ik dit zo lees, is een docking station dan niet een betere oplossing? Ik maak gebruik van een (hydrid) docking station die met mijn laptop is verbonden via USB 3.X en als ik ik mijn desktop gebruik, is verbonden via USB-C.

De docking station ondersteund 2x Display Port (of 2x HDMI), 3x USB 3.1 gen 2 en 2x normale USB poorten? Deze docking stations zijn er van StarTech, Lenovo (deze heb ik) en nog talloze andere merken als je op bijv. Amazon kijkt

Zou dat een uitkomst bieden?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T_knoop
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
https://www.iogear.com/product/GUS432/ <-- zoiets als dit? Linkje van google, geen idee of t in NL verkrijgbaar is.

Heb gezocht op 'USB input switch' btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tagere36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-06-2023
dank!

@Vidra die dockingstation moet ik dan wel weer met desktop laten communiceren. dat lijkt wat omslachtig en meer handelwerk toch. anders hoef ik alleen een hangende kabel in de laptop te pluggen (DP naar USB -C) en nog een hangende (die van de USB-hub)...of zie jij een andere uitleg?