Toon posts:

Asus v7100 GeForce2 Mx problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb pas die gf2mx gehaald, werkt goed in D3D, maar op de doos staat dat ie ook OpenGL ondersteund en in mn schermopties kan ik de kleurdiepte ook instellen van opengl

UT herkent het niet, en als ik toch selecteer dan gooit ie me eruit.

Ik heb een duron600-Asus A7V-gf2mx v7100-64mb

Weet iemand hoe het zit???

De Vgart-driver heeft ook kuren als ik mn AGP-controller van mn mobo installeer en daarna die van de MX dan lukt niets meer om windows aan de praat te krijgen(rare kleuren maar wel windows-opstart-geluid) aqlleen een format hielp dan nog!!!!

Wie weet wat ik moet doen???

Verwijderd

ik had het zelfde probleem

ik heb dit probleem opgelost door
windows opnieuw te installeren

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gedaan, maar openGl werkt nog niet!

Verwijderd

Ik weet niet of je eerst een andere video kaart had die ook openGL had. Misschien dat er daardoor nog wat zooi ergens is blijven hangen. Ik weet niet welke bestanden er allemaal bij openGL horen maar daar zou je naar kunnen kijken.

Volgens de Det6xx readme moet je eerst je ouwe videokaart verwijderen (add/remove prog.), dan een standaard pci kaart installeren, rebooten, en dan de detonator drivers isntalleren.

Ik (ook V7100 en A7V) had ook last van dat rare-kleuren verschijnsel maar bij mij werkt het nu prima met detonator 6.18 en de AGP driver van de VIA 4in1 set (in win98 en win2k). Ik heb wel AGP fastwrite in de bios uit staan.

Format was denk ik niet echt nodig. Gewoon in safe mode windows in gaan en je videodrivers weer verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
had eerst chaintech 5agm2 met intel740 en voodoo2, wilde upgraden>>> v7100

netjes kaarten geuninstalled, en v7100 ingestoken, win98SE liep gelijk vast bij eerste splash-screen. klooien, hielp niets
Te oud moederbord werd me verteld, teweinig power voor GF2.

nieuwe config gekocht, A7V en duron.
had toen al geformat. start opnieuw op en alles werkt(op opengl na) als ik de drivers van mobo of kaart installeer , na elkaar dan loopt het in de soep(ze vertelden me hoe ik het moest doen(jongen in de winkel is bevriende tweaker)). heb gisteren de nieuwste drivers voor v7100 gedowned maar nog steeds geen openGL in unreal, D3D geen problemen!!

Weet iemand waar de drivers precies worden geistalled en waar ik de nieuwste openGL drivers vandaan kan halen??

mensen bedankt voor de reacties!!!

Verwijderd

Unreal is nou niet echt een game die happy is met OpenGL. Al een andere game geprobeerd uit b.v. de Quake familie ? Drivers worden in de windows/system gedropt maar wat in het Register wordt weggeschreven is minstens zo belangrijk. Nieuwste drivers meestal bij www.reactorcritical.com ( 6.18 is nu de laatste)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

open gl met UT is K U T
werkt niet goed
ik heb een p III 500 tnt2 en 128 mbram
en opengl is klote

en ik heb bij andere gekeken en daar draaide opengl ook kut
maar waarom wil je opengl draaien met UT
UT is veel mooier op D3D of windowsglide