Mijn HP Envy All-in-one computer wil niet meer opstarten. Het gaat om de HP Envy 34-b000nd curved 34 inch all-in-one computer. Deze staat niet meer op Tweakers, maar dit model komt het dichtste in de buurt: pricewatch: HP Envy Curved 34-b102nb. Ik heb 'm 2,5 jaar geleden gekocht en hij kostte zo'n 2,5 duizend euro. Hij heeft altijd probleemloos gewerkt, maar nu doet hij niets meer. Het is ook niet tijdens het werken gebeurd - hij stond aan terwijl ik iets anders aan het doen was en toen ik terugkwam stond hij ineens op zwart.
Ik gebruik 'm zakelijk en mijn belangrijkste zorg is dat de harde schijf wordt gered. Er staat gevoelige zakelijke informatie op die niet in verkeerde handen mag vallen ivm geheimhoudingsplicht.
De adapter lijkt te werken (groen lichtje op het blok en wit lichtje bij aansluiting - zie foto's), maar er gebeurt helemaal niets als ik op de power-knop druk. Dus niet alleen geen beeld, maar echt helemaal geen activiteit.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn en waar ik 'm het beste kan laten repareren of in elk geval de gegevens kan redden? Het is geen kast die je zo even openschroeft... Ik heb 'm destijds bij Wehkamp gekocht, omdat hij op dat moment alleen daar verkrijgbaar was. Ik kan 'm naar hen opsturen voor reparatie, maar daar twijfel ik over. Advies zou zeer worden gewaardeerd, ik ben ten einde raad.
Alvast heel erg bedankt en ik hoor het graag als jullie meer info nodig hebben.
:strip_exif()/f/image/kmYBdN9zJJVsDqcOYdCd13iY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CF7sWfdSb2BXg9Rjqel9PpPI.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik gebruik 'm zakelijk en mijn belangrijkste zorg is dat de harde schijf wordt gered. Er staat gevoelige zakelijke informatie op die niet in verkeerde handen mag vallen ivm geheimhoudingsplicht.
De adapter lijkt te werken (groen lichtje op het blok en wit lichtje bij aansluiting - zie foto's), maar er gebeurt helemaal niets als ik op de power-knop druk. Dus niet alleen geen beeld, maar echt helemaal geen activiteit.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn en waar ik 'm het beste kan laten repareren of in elk geval de gegevens kan redden? Het is geen kast die je zo even openschroeft... Ik heb 'm destijds bij Wehkamp gekocht, omdat hij op dat moment alleen daar verkrijgbaar was. Ik kan 'm naar hen opsturen voor reparatie, maar daar twijfel ik over. Advies zou zeer worden gewaardeerd, ik ben ten einde raad.
:strip_exif()/f/image/kmYBdN9zJJVsDqcOYdCd13iY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CF7sWfdSb2BXg9Rjqel9PpPI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/14hxOYYgBoNnZOkoA5OFa5Vb.jpg?f=fotoalbum_large)