Ik zoek een?
Een upgrade om stabieler op 1440p 144hz te kunnen spelen.
Wat is je budget?
Voor nu ongeveer 400 euro, dus zit zelf te denken of de videokaart of mobo/cpu/geheugen te upgraden. Maar als de conclusie is dat alles beter in 1x geupgrade kan worden dan kan ik beter nog even door sparen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb een monitor met ondersteuning voor freesync, dus dat lijkt me wel handig. Verder altijd wel fan geweest van AMD. Dit was mijn eerste Intel CPU in ruim 20 jaar.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Recent heb ik een nieuwe monitor aangeschaft omdat de vorige het had begeven. Daarbij gekozen voor een 1440p scherm op 144hz, wetende dat ik met mijn huidige systeem niet het maximale eruit zou halen maar wel voorbereid was op de toekomst. Nu speel ik de laatste tijd veel Warzone op 1440p en 144hz en zelfs met alles terugbrengen naar gemiddelde waardes blijf ik FPS drops hebben. Hij komt over het algemeen ook niet boven de 60 fps.
Ben benieuwd waar jullie denken waar de meeste winst te behalen is.
Hieronder mijn huidige setup.
Een upgrade om stabieler op 1440p 144hz te kunnen spelen.
Wat is je budget?
Voor nu ongeveer 400 euro, dus zit zelf te denken of de videokaart of mobo/cpu/geheugen te upgraden. Maar als de conclusie is dat alles beter in 1x geupgrade kan worden dan kan ik beter nog even door sparen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb een monitor met ondersteuning voor freesync, dus dat lijkt me wel handig. Verder altijd wel fan geweest van AMD. Dit was mijn eerste Intel CPU in ruim 20 jaar.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Recent heb ik een nieuwe monitor aangeschaft omdat de vorige het had begeven. Daarbij gekozen voor een 1440p scherm op 144hz, wetende dat ik met mijn huidige systeem niet het maximale eruit zou halen maar wel voorbereid was op de toekomst. Nu speel ik de laatste tijd veel Warzone op 1440p en 144hz en zelfs met alles terugbrengen naar gemiddelde waardes blijf ik FPS drops hebben. Hij komt over het algemeen ook niet boven de 60 fps.
Ben benieuwd waar jullie denken waar de meeste winst te behalen is.
Hieronder mijn huidige setup.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5 6400 Tray | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | XFX Radeon RX 480 XXX Edition 8GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Acer Nitro VG270UP Zwart | € 358,16 | € 358,16 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master Real Power M520 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 80,90 | € 80,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 468,06 | ||
/f/image/OjnWCCYucK23Aol1avAlrfrS.png?f=fotoalbum_large)