Ik ben momenteel bezig met het bouwen van mijn eerste pc. Nu heb ik alles zo goed als aangesloten, alleen twijfel ik over bepaalde onderdelen (kabels) van de voeding die ik wel of niet moet gebruiken.
Mijn build is de volgende:
Ik vond online dat voor de Crucial p1 geen sata kabel aangesloten hoeft te worden. Ik heb dus nu vanuit mijn voeding een kabel naar het moederbord voor de algemene voeding en de CPU voeding, en daarnaast een kabel naar de GPU/videokaart. Verder heb ik ook alle kabeltjes die in de kast zaten aangesloten op het moederbord.
Ik gebruik geen externe SSD.
Mijn vraag aan jullie is, moet ik met deze build nog een sata kabel aansluiten vanuit de voeding (kan een build dus zonder enige sata kabel)? En vergeet ik (als dat zo te zien is) nog een andere belangrijke kabel?
Ik zie graag jullie antwoord tegemoet
Mijn build is de volgende:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 102,- | € 102,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6 | € 320,05 | € 320,05 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 65,89 | € 65,89 |
| 1 | Toetsenborden | Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US) | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 90,88 | € 90,88 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 81,07 | € 81,07 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 117,08 | € 117,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.006,87 | ||
Ik vond online dat voor de Crucial p1 geen sata kabel aangesloten hoeft te worden. Ik heb dus nu vanuit mijn voeding een kabel naar het moederbord voor de algemene voeding en de CPU voeding, en daarnaast een kabel naar de GPU/videokaart. Verder heb ik ook alle kabeltjes die in de kast zaten aangesloten op het moederbord.
Ik gebruik geen externe SSD.
Mijn vraag aan jullie is, moet ik met deze build nog een sata kabel aansluiten vanuit de voeding (kan een build dus zonder enige sata kabel)? En vergeet ik (als dat zo te zien is) nog een andere belangrijke kabel?
Ik zie graag jullie antwoord tegemoet