Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierT
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 05-01-2022
Beste Tweakers,

Ik vroeg me af of er een mogelijk was voor een Samsung Xcover 4s dat óf het wifi altijd aan blijft staan en gelocked blijft als het ware. óf nog beter, dat je de pulldown menu gewoon uit kan zetten en weer aan door 3x klikken en een koprol bijvoorbeeld.

_/-\o_

Dank alvast!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Waar héb je het over :? Als je wifi aanzet en er verder van afblijft, dan is er niks aan de hand, toch? Waarom zou dat niet goed genoeg zijn?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:23
Of je haalt de wifi-QT uit de shade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierT
Hahn schreef op donderdag 9 april 2020 @ 20:18:
Waar héb je het over :? Als je wifi aanzet en er verder van afblijft, dan is er niks aan de hand, toch? Waarom zou dat niet goed genoeg zijn?
Helemaal correct, is ook niet voor mezelf.
Ik werk in een verzorgingshuis en al het personeel en vele ouderen ook die komen dagelijks naar mij toe met: "het internet doet het niet" terwijl ze simpelweg de wifi uit hebben gezet.

Dus als dat gewoon altijd geforceerd aanstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierT
hcQd schreef op donderdag 9 april 2020 @ 20:44:
Of je haalt de wifi-QT uit de shade.
Yes, nadat ik dit gepost had kwam ik daar achter dat je die notificatieknopjes ook kan verschuiven, dus dat heb ik nu gedaan.

Maar ik vraag me af of je ze dus ook kan blokkeren als het ware of dus die hele push down menu uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkroes
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 18:01
Hier zal je een mdm (Mobile Device Manager) voor moeten gebruiken. Hier 1 die gratis is tot 25 apparaten.
Je kan het toestel dan zo blokkeren dat het wijzigen van de standaard instellingen niet meer mogelijk is.

[ Voor 4% gewijzigd door mkroes op 09-04-2020 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:48
Een soort van kiosk mode dus? (google-hint ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je probleem is een symptoom; zoals aangehaald valt dit onder mdm; behalve Wifi zijn er nog wel andere 'problemen' die je in dit soort situaties hebt.
Pagina: 1