Advertentiebeheer blokkeert (zwart scherm)

Pagina: 1
Acties:

• Flipking94
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:00
Beste tweaker redactie

Ik wist niet in welk topic mijn probleem gepost moest worden, dus daarom doe ik het hier, bij voorbaat excuus moest dit verkeerd zijn.

Ik heb al een tijdje last van een zwart scherm bij advertentiebeheer. Als ik rechtsboven op mijn naam klik en dan op advertenties, krijg ik een zwart scherm. Ik zie dan wel nog mijn zoekbalken in google chrome, maar de hele tweakerspagina is dan zwart gekleurd. Advertenties maken lukt nog steeds, maar via een omweg (bij vraag en aanbod, advertentie toevoegen).

Natuurlijk erg vervelend, kunnen jullie me hiermee helpen?

Met vriendelijke groet

Dieter

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wilde gok: schakel alles aan adblockers etc uit als test.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als het niet aan jou ligt, is het een bug, dus een schop die kant op. :)

Schop een Modje => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Flipking94
F_J_K schreef op donderdag 9 april 2020 @ 20:05:
Wilde gok: schakel alles aan adblockers etc uit als test.
Dat heb ik gedaan, zonder succes helaas :/

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan het niet reproduceren. Heb je het ook in een andere browser?

Intentionally left blank

• Flipking94
crisp schreef op donderdag 9 april 2020 @ 22:08:
Ik kan het niet reproduceren. Heb je het ook in een andere browser?
Ja, juist bij edge en internet explorer geprobeerd, het enige verschil is dat ik dan een wit scherm krijg... In bijlage een verduidelijking van wat er precies gebeurt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dmuPrjyzZbEAqSs-_0MJalUUPHE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5hCEn2ErKFTJPxXUAXXPn2wM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jyiM2RhI1brR84ZMHqgT9nV3Vv0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2YtEFG61ig3ZaEF6lugsR1IO.png?f=fotoalbum_large

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:33

DaFeliX

Tnet Devver
mijn wilde gok, de term "admanager" wordt door je adblocker gezien als een advertentie en wordt daarom geblokkeerd.

De URL die je bezoek is correct, en in de tweede afbeelding zie ik in de titel dat je een afbeelding van 1x1 geserveerd krijgt. Dat in combinatie met mijn ervaring dat adblockers "admanager" als advertentie zien doet mij dit vermoeden. Kijk dus nog even goed naar je adblocker buiten je browser, zoals bijv. een virusscanner oid

[ Voor 5% gewijzigd door DaFeliX op 10-04-2020 07:32 ]

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• Flipking94
DaFeliX schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 07:31:
mijn wilde gok, de term "admanager" wordt door je adblocker gezien als een advertentie en wordt daarom geblokkeerd.

De URL die je bezoek is correct, en in de tweede afbeelding zie ik in de titel dat je een afbeelding van 1x1 geserveerd krijgt. Dat in combinatie met mijn ervaring dat adblockers "admanager" als advertentie zien doet mij dit vermoeden. Kijk dus nog even goed naar je adblocker buiten je browser, zoals bijv. een virusscanner oid
Hartelijk dank! Blijkbaar was het inderdaad een sneaky block van mijn antivirusprogramma kaspersky. Private browsing had hij geactiveerd, misschien was het dat :). Het probleem is in ieder geval opgelost, superfel bedankt voor de snelle respons en voor het meedenken!! :D
Pagina: 1