[Forum] Reactie wordt verkeerd weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Lip in "Handelaren in Vraag en Aanbod"

Hier lijkt wat mis te gaan; De reactie quote zichzelf lijkt het wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1dqSrNKNK1FNdd-zprTUL8Ny8l0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qAfDcOtxLZYFwv4yJ0jvSb9z.png?f=fotoalbum_large

Als ik de reactie bekijk gaat het wel goed, en ook de quote heeft geen rare zaken.
Lip schreef op donderdag 2 april 2020 @ 15:30:
[...]

Ik had dit, niet zo hoog van de toren geblazen. De reviews, die je als een bijdrage ziet aan de community, hebben voornamelijk een hoog 'one liner' gehalte of zijn slechts een opsomming van specificaties van een bepaald product.
Dit doet zich voor bij mij in Firefox 74.0.1 en edge 44.18362.449.0 waarbij ik bij de laatste niet ingelogd was.

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

@kluyze Ik dacht dat ik zelf aan het klungelen was. Ik wilde toen een edit uitvoeren.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-11 20:29
@Lip heeft hoogstwaarschijnlijk per ongeluk op quote in plaats van edit geklikt en daarna een dubbelpost geplaatst, die vanzelf gemerged wordt.

Zie ook: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/61961300

The devil is in the details.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-11 20:29
Hahn schreef op donderdag 9 april 2020 @ 19:54:
@Lip heeft hoogstwaarschijnlijk per ongeluk op quote in plaats van edit geklikt en daarna een dubbelpost geplaatst, die vanzelf gemerged wordt.

Zie ook: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/61961300

Op deze manier dus

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

crisp

Devver

Pixelated

^^ dat. Een modje kan de overbodige post eventueel wel weghalen. Kwestie van een topicreport maken ;)

Intentionally left blank

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Aha, wat geleerd dan, ik kende deze feature niet. Het zijn dus 2 posts. Dat is de eerste keer dat ik dit zie gebeuren. Sinds wanneer is deze feature?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

kluyze schreef op donderdag 9 april 2020 @ 21:33:
Aha, wat geleerd dan, ik kende deze feature niet. Het zijn dus 2 posts. Dat is de eerste keer dat ik dit zie gebeuren. Sinds wanneer is deze feature?
Sinds de laatste release: plan: Verbeterde leesbaarheid voor multiposts - Development-iteratie #178

Intentionally left blank

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Die release is helemaal KT met peren dan, voor de newbies is het ook niet makkelijk:
Verwijderd in "Thuis (home) audio studio"

En als veteraan, blijf ik wel op de aftandse manier bbcode schrijven.
En met foto's toevoegen is ook iets geks, gebeurd! :X

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Lip schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:01:
Die release is helemaal KT met peren dan, voor de newbies is het ook niet makkelijk:
Verwijderd in "Thuis (home) audio studio"

En als veteraan, blijf ik wel op de aftandse manier bbcode schrijven.
En met foto's toevoegen is ook iets geks, gebeurd! :X
Het is spijtig dat deze aanpassingen je niet kunnen bekoren. We hebben echter wel het idee dat de meerderheid van de gebruikers er wel content mee zijn...

Intentionally left blank

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het enige lastige/rare vind ik dat de eerste dubbelpost zo laag komt te staan, maar dat zal wel door het naam+avatar-blok komen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Room42
  • Niet online
Voorbeeld

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Room42
  • Niet online
Voorbeeld 2

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

@crisp Kwestie van gewenning, de meeste BBcodes ken ik uit mijn hoofd. Dus ik ram die editor sneller vol met code kloppen. De manier van wysiwyg i.c.m met de keys en de muis, werkt gewoon dan minder lekker.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Room42 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:06:
Het enige lastige/rare vind ik dat de eerste dubbelpost zo laag komt te staan, maar dat zal wel door het naam+avatar-blok komen.
Inderdaad, en het feit dat we het op deze manier technisch het makkelijkst konden oplossen met behulp van puur een 'wrapper div element' en styling. Om die ruimte onder de eerste post zoveel mogelijk weg te halen hadden we veel ingrijpendere aanpassingen moeten maken in markup wat ook het automatisch aggregeren bij de automatische notificatie van nieuwe berichten bij snellopende topics behoorlijk complex en gevoelig voor bugs had gemaakt.

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Lip schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:22:
@crisp Kwestie van gewenning, de meeste BBcodes ken ik uit mijn hoofd. Dus ik ram die editor sneller vol met code kloppen. De manier van wysiwyg i.c.m met de keys en de muis, werkt gewoon dan minder lekker.
Maar an sich hadden we die toolbar hiervoor ook al, alleen was hij wat misschien wat minder prominent aanwezig qua styling. Het een sluit verder het ander natuurlijk niet uit; je kan natuurlijk gewoon UBB blijven gebruiken op de manier die jij prettig vind ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1