Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:12
In verband met het Corona virus willen mijn kinderen met Whatsapp videobellen.
Hoe zet ik deze telefoon op speakerstand zodat ik ook het beeld gelijk kan bekijken en spreken...

Huawei P smart
...

In de handleiding gekeken maar instructie niet gevonden ..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Hansw1 als je videobelt via WhatsApp staat het geluid standaard op 'Speaker'. Als je een telefoongesprek via WhatsApp voert kan je met een knop links in de hoek (die lijkt op een speaker) het op speaker mode zetten.

Maar dit had je toch eenvoudig zelf kunnen uitzoeken door gewoon even te proberen?

Verder heb ik je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Beste, als ik WhatsApp opstart zie ik links bovenaan een afbeelding van de persoon staan en rechts bovenaan een camera, telefoon en drie puntjes
Ik zie geen speaker afbeelding staan
Mvg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reputatio
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:46
Wat @rens-br uitlegt is ook alleen wanneer je videobelt, zoals hij ook aangeeft.
Dus pas wanneer je belt zal dit verschijnen. Niet direct wanneer je whatsapp opstart bij een persoon.

Probeer eens te videobellen met je kinderen, dan zal waarschijnlijk een hoop duidelijk worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Inderdaad, dank
Het is de 1e keer dat in het gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Beste, omdat het videobellen met WhatsApp regelmatig wegvalt heb ik op advies van iemand de DUO App geïnstalleerd op de tablet van mijn vrouw.
Maar nu blijkt dat zij geen contacten die bij WhatsApp op mijn telefoon kan zien
Moet ik nu ook op haar tablet eerst WhatsApp installeren of kan ik die op een andere manier kopiëren naar haar tablet.
Pagina: 1