Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarjoleinK1
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09-2024
Hallo,

Zouden jullie een beetje met mij mee willen denken? Mijn zoon wil graag een Novation Launchpad voor zijn verjaardag. Hij is heel muzikaal, en hij rammelt er op de piano ook zo een melodietje uit, dus ik vind dit wel iets voor hem. Hij is ook een puber, dus voor hetzelfde geld ligt het ding over 2 maanden onder het bed.

Ik wil er dus aan de ene kant niet al te veel geld aan uitgeven. Met het idee: als dit echt heel goed bevalt kunnen we altijd nog een keer een duurdere kopen. Aan de andere kant zou het ook jammer zijn als het ding net iets te weinig kan en hij daardoor zijn interesse verliest.

De modellen waar we naar kijken:
Mini MK2 - 59 euro
MK2 - 89 euro
Mini MK3 - 105 euro
X - 193 euro (maar dat vind ik eigenlijk wel wat veel)

Dus eigenlijk is de overweging:
- is een Mini interessant als instapmodel, of is dat te klein? Hij heeft wel smalle vingers.
- Is een MK2 leuk om mee te beginnen, of dan beter toch een nieuwer model?

Ik heb een aantal winkels gebeld, en die adviseren (uiteraard) de duurdere modellen.
Heeft iemand suggesties? Wat zijn jullie ervaringen? Ik ben niet heel technisch onderlegd, dus antwoord in begrijpelijk nederlands zou fijn zijn :)

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 17:54
Meestal zitten er behoorlijke verbeteringen in nieuwe versies, due dus wel het geld waard zijn.

Koop anders 2e hands. Doet het minder pijn als hij er geen zin meer in heeft.

Want vergeet niet: als je echt wat cools uit die dingen wilt krijgen, dan is er veel voorbereiding/voorwerk nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:48

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies mag in Consumentenelektronica Aankoopadvies, ik verhuis het topic die kant even op: AUD > CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarjoleinK1
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09-2024
@JAHRASTAFARI bedankt voor je advies. We gaan dan inderdaad voor een MK3.