Ik heb echt iets heeeel raars meegamaakt gisteravond! Ik zette me pc aan en het was nog aardig warm op de zolder. Ik keek naar de temp van me pc en hij stond op 90 graden Celsius!!! Hier klopte dus iets niet dacht ik. Ik moest een cdtje branden voor een vriend dus dat ging ik dan nog maar even doen dacht ik. Toen de cd klaar was begon me pc hele rare geluiden te maken en toen het cd laatje open ging kwam er allemaal rook uit en de gebrande cd was nog keihard aan het ronddraaien en hij vloog gewoon uit me cd-brander!!! Iets later sprongen de vlammen uit me pc! Ik zette hem toen maar snel uit maar hij bleef een beetje fikken! Toen ging ik ff de kast open maken en de hoge drukspuit erop zetten om het brandje te blussen. Gelukkig doet ie het nu weer maar ik vertrouw het nog niet helemaal. Ik heb me kast nu openstaan met 2 ventilatoren erop gericht maar ik vertrouw het nog steeds niet.....
je zet de hoge druk spuit erop en het werk nog 
dit is nep kan wel dicht
dit is nep kan wel dicht
ja niet de echte hoge drukspuit natuurlijk
gewoon met de tuinslang er ff op spuiten (heel zacht natuurlijk) en ik heb dit echt meegemaakt hoor!
Bijzonder hoog ongeloofwaardigheidsgehalte !!
-
foto's in ontwikkeling, en btw: dit is echt niet zo grappig als het lijkt.....Op zondag 05 augustus 2001 14:51 schreef Pizzaman het volgende:
Heb je er foto's van ?
Leg eens uit waarom volgens jou een hoge druk spuit niet kan werken?Op zondag 05 augustus 2001 14:49 schreef happy3736 het volgende:
je zet de hoge druk spuit erop en het werk nog
dit is nep kan wel dicht
Misschien is het wel nep... dat weet ik verder niet... maar de reden die jij noemt klopt in ieder geval niet.
In geval van een hoge druk spuit blaas je er wel een vracht zuurstof (in de lucht die je spuit) naar toe maar tegelijkertijd heb je een te grote stroming van lucht koelt de boel te sterk af waardoor de vlammen uitgaan.... zelfde verhaal als met het uitblazen van een kaars... en nee, dat komt niet door zuurstof tekort....
Laat me raden, nadat je de hoge drukspuit er op gezet had heb je je PC in de droger gegooid en nu doet ie het weer gewoon?!?
Als je echt serieus bent, zal wel stof geweest zijn. Is voor iedere tweaker hier wel aan te raden een keer in het jaar een stofzuiger door je PC te halen...
Als je echt serieus bent, zal wel stof geweest zijn. Is voor iedere tweaker hier wel aan te raden een keer in het jaar een stofzuiger door je PC te halen...
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Verwijderd
Ja waarom zou je geen LEIDING WATER in je pc mogen spuiten...
Jesus als je deze bull geloofd ben je echt gek... Processor 90C? Je bios alarm had allang af moeten gaan. Rook eruit, blussen met water en dan de volgende dag weer werken?
Uhuh... De brandweer blust een huis, en dan kun je er de volgende dag ook weer gewoon in!
Bovendien... Ik heb geen tuinslang/hogedruk naast mijn pc liggen hier... maar ja.. de mijne brand oook neit
Jesus als je deze bull geloofd ben je echt gek... Processor 90C? Je bios alarm had allang af moeten gaan. Rook eruit, blussen met water en dan de volgende dag weer werken?
Uhuh... De brandweer blust een huis, en dan kun je er de volgende dag ook weer gewoon in!
Bovendien... Ik heb geen tuinslang/hogedruk naast mijn pc liggen hier... maar ja.. de mijne brand oook neit
lol sinds wanneer heb jij een tuinslang op zolder 
en een fikkende pc (zit trouwens weinig fikbaars in maargoed) til je niet zomaar even naar beneden natuurlijk...
broodje aap...
en een fikkende pc (zit trouwens weinig fikbaars in maargoed) til je niet zomaar even naar beneden natuurlijk...
broodje aap...
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat een pc (meestal de voeding) in de fik vloog maar nog nooit dat het daarna nog deed
ik ben echt serieus, en misschien is het inderdaad stof geweest want ik heb dit jaar nog geen een keer de stofzuiger door me pc heengehaalt...Op zondag 05 augustus 2001 14:54 schreef VageGast het volgende:
nou, hoge druk spuit heet een hoge druk spuit omdat de waterstraal die er uit komt, je raad het al: onder hoge druk staat. Je spuit alles van je mb helemaal naar de kloten...Leg eens uit waarom volgens jou een hoge druk spuit niet kan werken?
Verwijderd
Ik geloof je...Op zondag 05 augustus 2001 14:56 schreef masteralbert het volgende:
ik ben echt serieus, en misschien is het inderdaad stof geweest want ik heb dit jaar nog geen een keer de stofzuiger door me pc heengehaalt...
hoge druk spuit heet hoge druk spuit omdat hij een hoge druk opbouwt... het zegt NIETS over wat er uit komtOp zondag 05 augustus 2001 14:58 schreef Spiceworm het volgende:
[..]
nou, hoge druk spuit heet een hoge druk spuit omdat de waterstraal die er uit komt, je raad het al: onder hoge druk staat. Je spuit alles van je mb helemaal naar de kloten...
Een hoge druk spuit heb je in meerdere soorten....
Tja.. Kärcher... water onder hoge druk... maar nog noooooooit gehoord van LUCHT-hogedrukspuiten???
Verwijderd
HAHA LMAOOp zondag 05 augustus 2001 15:08 schreef masteralbert het volgende:
de foto is klaar, nu kan je het met eigen ogen zien!
[afbeelding]
huh, waarom niet dan? is het plaatje niet duidelijk genoeg ofzo?Op zondag 05 augustus 2001 15:12 schreef BroxTheMan het volgende:
als je zo'n plaatje stuurt gelooft niemand je natuurlijk.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()