Ik zie waarschijnlijk iets simpels volledig over het hoofd, maar hoe zorg je ervoor dat je een lijst een "titel" mee kan geven zonder dat er een witregel ontstaat?
Wat ik nu enkel voor elkaar krijg:
- Nette lijst, maar met een witregel tussen de 'titel' en de lijst
- Netter lijst, zonder witregel tussen de 'titel' en de lijst, maar dan is er geen marge links van de lijst; en de software negeert spaties aan het begin van een regel, dus daarmee valt het ook niet op te lossen.
- Voorbeeld 1:
Dit is een titel voor een lijst
- Voorbeeld 2:
• Item 1
• Item 2
• Item 3
Ik heb liever de formatting van voorbeeld 1, maar die witregel is heel irritant als je meerdere lijsten achter elkaar wil tonen; dan zit steeds die onwenselijke witregel er tussen - en die krijg ik niet weggewerkt.
-edit- Trouwens, je kan wel de titel in de "lijst" zetten zonder li-tags, maar dat vindt ie niet zo leuk plus wordt dan alle overige bbcode genegeerd.
Wat ik nu enkel voor elkaar krijg:
- Nette lijst, maar met een witregel tussen de 'titel' en de lijst
- Netter lijst, zonder witregel tussen de 'titel' en de lijst, maar dan is er geen marge links van de lijst; en de software negeert spaties aan het begin van een regel, dus daarmee valt het ook niet op te lossen.
- Voorbeeld 1:
- Item 1
- Item 2
- Item 3
- Voorbeeld 2:
• Item 1
• Item 2
• Item 3
Ik heb liever de formatting van voorbeeld 1, maar die witregel is heel irritant als je meerdere lijsten achter elkaar wil tonen; dan zit steeds die onwenselijke witregel er tussen - en die krijg ik niet weggewerkt.
-edit- Trouwens, je kan wel de titel in de "lijst" zetten zonder li-tags, maar dat vindt ie niet zo leuk plus wordt dan alle overige bbcode genegeerd.
[ Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 09-04-2020 16:54 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)