Ik wil mijn huidige PC in 2 stappen gaan vervangen door iets nieuws.
De 1e stap zou zijn om mijn videokaart en 3 monitoren te vervangen door een nieuwe videokaart, en 1 nieuwe (grote) monitor. Die videokaart zou dan in mijn huidige PC worden ingebouwd, en daar tijdelijk draaien totdat stap 2 is uitgevoerd.
De 2e stap zou zijn om de rest van mijn huidige systeem te vervangen door iets vergelijkbaars zoals nu in in de Best Buy Guide staat van Maart, bij het Mainstreamgamesysteem staat. Deze vervanging staat nu gepland voor het einde van het jaar, en zal ik bijwerken op dat moment, mochten er dan betere/goedkopere componenten beschikbaar zijn. De videokaart en de monitor uit stap 1 neem ik dan uiteraard over in het nieuwe systeem.
Mijn vraag is of ik met deze 2 nieuwe componenten in de komende maanden problemen tegen zou kunnen komen. Ik begrijp uiteraard dat de oude componenten tot die tijd een bottleneck gaan zijn, maar als ik op nog enigszins redelijke settings kan gamen, dan vind ik dat geen probleem.
De games die ik voornamelijk speel zijn games als Diablo 3, Path of Exile, Grim Dawn, maar ook games als The Witcher, The Elder Scrolls (Skyrim), Far Cry en Tomb Raider worden regelmatig opgestart.
Als jullie nog vragen of opmerkingen hebben, laat het me dan even weten!
Ik zoek een?
Dit zouden de componenten uit stap 1 zijn:
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit zijn de specs van mijn huidige systeem:
Aan het eind van het jaar zouden deze componenten dan vervangen worden door:
De 1e stap zou zijn om mijn videokaart en 3 monitoren te vervangen door een nieuwe videokaart, en 1 nieuwe (grote) monitor. Die videokaart zou dan in mijn huidige PC worden ingebouwd, en daar tijdelijk draaien totdat stap 2 is uitgevoerd.
De 2e stap zou zijn om de rest van mijn huidige systeem te vervangen door iets vergelijkbaars zoals nu in in de Best Buy Guide staat van Maart, bij het Mainstreamgamesysteem staat. Deze vervanging staat nu gepland voor het einde van het jaar, en zal ik bijwerken op dat moment, mochten er dan betere/goedkopere componenten beschikbaar zijn. De videokaart en de monitor uit stap 1 neem ik dan uiteraard over in het nieuwe systeem.
Mijn vraag is of ik met deze 2 nieuwe componenten in de komende maanden problemen tegen zou kunnen komen. Ik begrijp uiteraard dat de oude componenten tot die tijd een bottleneck gaan zijn, maar als ik op nog enigszins redelijke settings kan gamen, dan vind ik dat geen probleem.
De games die ik voornamelijk speel zijn games als Diablo 3, Path of Exile, Grim Dawn, maar ook games als The Witcher, The Elder Scrolls (Skyrim), Far Cry en Tomb Raider worden regelmatig opgestart.
Als jullie nog vragen of opmerkingen hebben, laat het me dan even weten!
Ik zoek een?
Dit zouden de componenten uit stap 1 zijn:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 443,99 | € 443,99 |
| 1 | Monitoren | Samsung C49RG90 Zwart | € 1.030,22 | € 1.030,22 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.474,21 | ||
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit zijn de specs van mijn huidige systeem:
| 1 | Processors | Intel Core i5-3570K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | MSI Z77A-G45 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Asus HD7970-3GD5 | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Monitoren | BenQ FP202W Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Dell UltraSharp U3011 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 48,42 | € 96,84 |
| 1 | Voedingen | Corsair Professional Gold AX850 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 840 Pro 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 96,84 | ||
Aan het eind van het jaar zouden deze componenten dan vervangen worden door:
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 114,95 | € 114,95 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define C | € 79,58 | € 79,58 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 90,88 | € 90,88 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V550 Gold | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 117,08 | € 117,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 692,49 | ||