Toon posts:

proc.temp

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op dit moment helemaal blij, want ik heb net 'n nieuwe pc gekocht(zie sig).
Er is alleen 1 dingetje, nl. de temp. van de proc. Die wordt stressed zo'n 52C, is dit niet wat veel (ik las net in 'n andere topic van iemand met een temp van 60+C)?
Ik vind het ook heel vreemd dat wanneer ik 'm overklok op 1333MHz (10*133) hij maar 2C warmer wordt (54-55C), en ik weet 100% zeker dat het 'n 1200 is (stond erop;))
Iemand 'n idee??

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-08 10:04
Op zondag 05 augustus 2001 14:33 schreef Aftershock het volgende:
Ik ben op dit moment helemaal blij, want ik heb net 'n nieuwe pc gekocht(zie sig).
Er is alleen 1 dingetje, nl. de temp. van de proc. Die wordt stressed zo'n 52C, is dit niet wat veel (ik las net in 'n andere topic van iemand met een temp van 60+C)?
Ik vind het ook heel vreemd dat wanneer ik 'm overklok op 1333MHz (10*133) hij maar 2C warmer wordt (54-55C), en ik weet 100% zeker dat het 'n 1200 is (stond erop;))
Iemand 'n idee??
aangezien je hem overgeclockt hebt en maar 1 koeler ?? hebt is dit normaal voor een overgeclockte AMD

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-08 10:04
zou er gewoon paar extra fans bij in bouwen

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb nog wat kleine koelertjes in m'n kast zitten (een ouwe voedingsfan als inlaat en een van een spire-heatsink afgehaalde proc-koeler).

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Gebruik alsjeblieft even de Search, want vragen over de temperatuur van CPU's komen dagelijks voorbij ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.