HALO.....

Pagina: 1
Acties:
  • 475 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Topicstarter
Ik heb hier verschillende sites, plaaten, films etc... van bekeken en het lijkt mij dat het een VET TOF KICKING spelletje gaat worden... :o

Wat denkt de rest van dit spel...

*D

release date: Early 2002 :( :'(

Some things can not happen until they happen...

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Pics.. :) :?

Defunctus Deo Juvente

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
Spel leek me eerst wel leuk maar sinds ik dat nieuwe filmpje heb gezien is het gewoon een bagger spel. Het is gewoon regel rechte DM als je de actie ziet...
Tis gewoon beetje zouteloze actie als je het mij vraagt. En het zag er allemaal nog vet druk eruit ook.
sure het rijden in die auto zal dan wel leuk zijn ect ect
Graphics zagen er gelukkig wel goed eruit.

Nah maar goed eerst spelen dan een mening geven maar die luid nu dat het gewoon een saai spel is met mooie graphics, thats all.

• Soef

Soef

-Soef^IO-

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.com/products/halo/screens/haloscrn_02.jpg

Dit is één van de betere plaatjes, meer kun je hier vinden.

Probeer daar ook eens dat filmpje van 180 MB, daar wordt het spel laten zien op de XBOX, jajaja hij komt ook wel op PC :p.

• Soef

Soef

-Soef^IO-

Topicstarter
Op zondag 05 augustus 2001 14:35 schreef SCaffa het volgende:
Spel leek me eerst wel leuk maar sinds ik dat nieuwe filmpje heb gezien is het gewoon een bagger spel. Het is gewoon regel rechte DM als je de actie ziet...
Tis gewoon beetje zouteloze actie als je het mij vraagt. En het zag er allemaal nog vet druk eruit ook.
sure het rijden in die auto zal dan wel leuk zijn ect ect
Graphics zagen er gelukkig wel goed eruit.

Nah maar goed eerst spelen dan een mening geven maar die luid nu dat het gewoon een saai spel is met mooie graphics, thats all.
De graphics zijn zeker mooi, maar dit spel speel je dus ook meerendeels op internet, ik wel, en dan kan je met zijn 2en samen werken en kun je afspreken dat er 1 in een wagen gaat rijden en de ander er op gaat staan om het kanon te besturen :d!!...das toch wel beter...

• Koffiezuiper
Jah oke dat lijkt mijzelf dus ook wel cool :)
Lekker cop op online en met je buddy's in die auto.

Alleen volgens mij was dat een E3 filmpje.
Ze liepen toen daar in een groepje en werden dus aangevallen door aliens...en ze bleven maar knallen...de actie zag er gewoon erg saai eruit, niks nieuws.

Kan helaas geen link geven naar filmpje, maar dat filmpje gaf me dus een totaal andere kijk op HALO...voordat ik het zag dacht ik dus dat HALO vet hard ging rulen :)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-11 12:37

Damian

Insane Obtrusion

Dit spel gaat heus wel roelen. En nu maar hopen dat er niet zoveel cheaters in komen zoals in bijvoorbeeld Counterstrike, dan ga ik dit spel denk ik een heleboel spelen.

Samen met Soef een HALO clan oprichten :9

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Soef

Soef

-Soef^IO-

Topicstarter
-=|S^2Mt|=- Returns in Helo:

-=|S^2Mt|Soef=-
-=|S^2Mt|Damian=-

:P :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :P

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op zondag 05 augustus 2001 14:54 schreef Soef het volgende:
-=|S^2Mt|=- Returns in Helo:

-=|S^2Mt|Soef=-
-=|S^2Mt|Damian=-

:P :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :P
Dat bedoel ik *D

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zo,..vanuit welke steen komen jullie? :P

Verwijderd

Halo gaat idd roelen :D jammer dat de internet play gecancelled is voor de Xbox.. maar dat doe ik later wel op de PC..

Verwijderd

Hmmmz.. wat zijn de sys. eisen?
Aangezien max payne het ook nog maar net aan vloeiend doet met 1024 x 768 alles hoogst, behalve fsaa.... met zie sig

• Soef

Soef

-Soef^IO-

Topicstarter
het probleem is dat er nog niet veel bekent is voor de PC versie...de systeem eisen heb ik zelf nog nergens gezien maar als je de filmpjes ziet zal er veel geeist worden aan systeem eisen...

kijk op http://www.bungie.com voor het laatste nieuws.

• Soef

Soef

-Soef^IO-

Topicstarter
Op zondag 05 augustus 2001 16:55 schreef SickBastard het volgende:
Aangezien max payne het ook nog maar net aan vloeiend doet met 1024 x 768 alles hoogst, behalve fsaa.... met zie sig
ik vond net dit. Ik denk dat het wel gaat lukken met mijn sys. alleen die Geforce betwijvel ik... :P

Halo is being designed to run on the X-box, and will then be ported to Macs and PCs, so the best guess for the PC version's requirements is a PC roughly equivalent to the X-box's hardware. The X-box will be equipped with 64MB of RAM, a 733Mhz P3-equivalent CPU, a Geforce 3-class graphics card, and a custom sound system.

It is assumed that the PC version of Halo will be able to scale down to meet the limits of those with lesser systems, but we don't know anything about this feature(s) at this time.

Verwijderd

kijk Halo is 1 van de 1e xbox games (ook wel een mooie hoor daarniet van) maar die gebruikt natuurlijk niet de kracht die de console echt heeft, de mooiste games komen altijd later..

dus met een veel minder systeem moet je hem ook kunnen draaien

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op zondag 05 augustus 2001 16:55 schreef SickBastard het volgende:
Daar klopt iets niet, sla er maar es wat MP threads op na, mensen met iets meer dan de helft van jouw specs draaien hem al vloeiend.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Koffiezuiper
Het mooie is met HALO en de XBOX is het multyplayer support...het zit er namelijk NIET in...

Oke je kan tegen bots vechten en het totale aantal bots is maar 16 ofzo, de xbox was namelijk te traag voor een groter aantal.
En daarin tegen kon de PC dus veel meer bots hebben..ergens in de 32 a 64 bots.

De rekenkracht van de XBox was dus te weinig, dit is dus een aantal maanden terug al vermeld op de game sites :)

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Spel wordt wel heel erg gehyped... eerst zien dan geloven. Zelf betwijfel ik nogal of het wel zo stijl gaat worden eigenlijk.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:25

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Op zondag 05 augustus 2001 19:10 schreef WouteRF het volgende:
kijk Halo is 1 van de 1e xbox games (ook wel een mooie hoor daarniet van) maar die gebruikt natuurlijk niet de kracht die de console echt heeft, de mooiste games komen altijd later..

dus met een veel minder systeem moet je hem ook kunnen draaien
Is niet automatisch waar. De hardware van een console is volledig op elkaar afgestemd. Daarnaast hoeft, voor het coden op een console, slechts met 1 configuratie rekening gehouden te worden zodat dat ook een stuk efficienter kan.

De XboX zal waarschijnlijk met directX werken, maar dat kan dus voledig op die hardware worden afgesteld en geoptimaliseerd.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

HALO: A broken promise

die hadden ze een half jaargeleden uit moeten brengen i.p.v. eerst de xbox versie te gaand oen. helaas had MegaShit er andere gedacheten over. ik ga hem niet kopen denk ik

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Het ziet er mooi uit maar ik weet niet of ik het spel wel ga kopen. Anders ben ik misschien weer 100 piek kwijt voor een spel dat niet leuk is. Wat ik ook heb gehad met Black And White

Maar ik zie wel :)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op zondag 05 augustus 2001 19:42 schreef kixor het volgende:
Spel wordt wel heel erg gehyped... eerst zien dan geloven. Zelf betwijfel ik nogal of het wel zo stijl gaat worden eigenlijk.
Hier heb je wel gelijk in ja, maar het kan echt op twee dingen uit lopen, zoals de hype rond Black & White, die was neit terecht, maar dan heb je weer het verhaal Max Payne, en die was echt wel gaaf, dat spel is gewoon beter als wat we er van verwacht hadden, vind ik tenminste, en de groote meerderheid op mijn threadje: [topic=190637] , kijk het maar na, dit spel is echt de beste, en ik denk dat het met HALO ook zo gaat worden, het is toch een nieuw spel soort. Owke, met Operation flashpoint had je het principe ook een beetje, maar dat spel zuigt zwaar. Dus ik denk dat dit spel wel heel wat gaat worden, natuurlijk IMHO.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Weet iemand al iets meer over de release datum van dit spel??

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op woensdag 08 augustus 2001 23:57 schreef KDZ het volgende:
Weet iemand al iets meer over de release datum van dit spel??
Early 2002 dus he :) .
Oh, en OFP roelt dus echt grote tijd!

Steam

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Hmm, denkt toch niet dat OFP beter is als dit spel. Ik vind OFP toch een beetje te brakky, en een te vage beweging. Ik weet niet, het spel speelt gewoon niet lekker dus, en ik hoop dat spel wat meer het lekkere "gevoel" geeft, dat ik bijvoorbeeld met Counterstrike heb, de besturing van dat spel is gewoon lekker, en het figuur beweegt gewoon lekker. We zullen zien wat dit word, en ik hoop dat het net zoals max payne gaat.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Jah schop, begin het gesprek maar weer, wat zijn de ideeen en ervaringen met het spel, iemand het al gezien/gespeeld op de X-Box

Verwijderd

Ik heb het in mei wel zien draaien op de X-box maar goed...ik had er al wel wat over gelezen daarvoor en m'n eerste gedachte na 5 minuten was "oh..weer een FPS" en toen ben ik doorgelopen.

Verwijderd

Ik heb HALO gespeeld afgelopen donderdag..

IK heb er een stukje over geschreven..

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op zondag 05 augustus 2001 19:42 schreef kixor het volgende:
net zoals black and white..

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 12:31 schreef MaXiMizE het volgende:

[..]

net zoals black and white..
Wasted money :(

Staat nu bij mij stof te vangen.

Verwijderd

Volgens wat amerikaanse vrienden van mij, en die zijn nogal kritisch, is HALO alleen al de aanschaf van de xbox waardt..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
Op zondag 05 augustus 2001 14:36 schreef Soef het volgende:
[afbeelding]

Dit is één van de betere plaatjes, meer kun je hier vinden.

Probeer daar ook eens dat filmpje van 180 MB, daar wordt het spel laten zien op de XBOX, jajaja hij komt ook wel op PC :p.
ze vragen een password om dat filmpie te dlen :(

The devil is in the details.

Verwijderd

Halo heeft een enorme hype omzich heen ja, maar halo is het ook waard.. ik heb het gespeeld en kan het weten :)

Verwijderd

Ik had me toch gehoord dat ie alleen op de xbox uitkwam.. :P

• Hahn
Op zaterdag 17 november 2001 16:23 schreef WouteRF het volgende:
Halo heeft een enorme hype omzich heen ja, maar halo is het ook waard.. ik heb het gespeeld en kan het weten :)
Waar heb je het dan gespeeld? en op de PC of Xbox?

Verwijderd

Hij heeft het, net als ik :) , op de sneak preview van de xbox in amsterdam gespeeld.

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 16:25 schreef Exoset het volgende:
Ik had me toch gehoord dat ie alleen op de xbox uitkwam.. :P
Ze (Bungie en Micro$oft) kijken eerst hoe het loopt op de xbox en daarna gaan ze verder met de PC versie.

hiero staat:
"Microsoft will evaluate the PC version of Halo after the launch of it on Xbox."

Hmmmmm...sounds pretty nebulous to us.

However, we have talked to sources close to the project and they have repeatedly said that they're committed to doing Halo for the PC and Macintosh, and have even issued official statements to that effect in the past.
dus nog ff afwachten :(

Verwijderd

JEUJ!!!
One Microsoft game that had its Mac future reassured today is Halo. To dispel doubts that arose after the Microsoft acquisition, Bungie showed off the latest Halo trailer at the keynote and announced that the game will appear on the Macintosh. This announcement also makes it much more certain that the game will make it to the PC, but it has not yet been revealed whether the previously announced Xbox version will ship first.
Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/media/previews/image/halo_preview2.jpg

Verwijderd

Hoop wel dat ze hem op de PC uitbrengen al hoewel ik er ook zwaar mijn tijfels over heb. Denk ook dat het nog wel een hele poos gaat duren voordat hij uitkomt.

• LordMithril
  • Laatst online: 03-11 19:24
ik hoop met je mee...FPS zuigen over het algemeen op consoles qua besturing.
ik ga wel een xbox kopen maar ik laat HALO dan toch wel liggen

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 15:22 schreef Lord_Mithril het volgende:
ik hoop met je mee...FPS zuigen over het algemeen op consoles qua besturing.
ik ga wel een xbox kopen maar ik laat HALO dan toch wel liggen
Tsja.. iedereen maakt fouten. ;)

Het enige wat aan een FPS op een console zuigt, zijn de controlers. Doetu mij maar een keyboard.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Damn man, ik wil dat spel hebben, iemand al een idee of het nu zeker is of die op de Peecee komt of niet?

Verwijderd

hmmm.... het spel is al ruim 3 jaar in ontwikkeling.... mag zo ondertussen wel eens uitkomen ja... maar zal wel ok spel worden

Verwijderd

Hij is helemaal ontwikkeld voor de Xbox... en zal waarschijnlijk pas eind 2002 uitkomen voor de PC

• 7ouis
  • Laatst online: 11-10 19:28
HALO gaat volgens mij echt de vervanger van tribes 2 worden wat trouwens nog steeds (vind ik) onzettend vet is :9~

Verwijderd

mja ik was niet zo kapot van tribes2 wordt het net zoiets?

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 02:03 schreef SuB het volgende:
mja ik was niet zo kapot van tribes2 wordt het net zoiets?
Jep, maar dan veel mooier.

Ik heb net nog ff tribes2 gespeeld. Het blijft een tof spel. *shazbot*

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/cms/images/games/halo/sim-halo-0011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/cms/images/games/halo/sim-halo-0019.jpg

Kennie wachten

• 7ouis
  • Laatst online: 11-10 19:28
Op maandag 26 november 2001 02:35 schreef Yoozd het volgende:

[..]

Jep, maar dan veel mooier.

Ik heb net nog ff tribes2 gespeeld. Het blijft een tof spel. *shazbot*
Betekend Shazbot eingelijk nog iets ik zeg het altijd als ik dood ga (constant dus) :D

Verwijderd

volgens mij is de shazbot het bad-lanquage filter. :?

Verwijderd

Nee, ik speel af en toe ook Tribes 2
Shazbot komt wel terug in voice-gedoe

Is idd wel cool, maar denk dat HALO stuk groter word dan Tribes 2 ( d8 dat je met heel veel spelers tegelijk op een server speelde?)
Talking about hunderds of people

Verwijderd

"Shazbot" :?

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

jep das idd waar, lots of peeps op just 1 server (tot 128 i believe)

het gaat echt vet roeleren, en ik vond tribes2 zo k*t installeren en überhaupt laten draaien dat ik m maar weggeflikkert heb, khad geen zin meer iig.

LANpeepz zitten al een hele tijd te w88 op HALO. xBox style roeleert maybe wel, tenminste, ze zeggen dat het het meest lekker spelende FPS is wat ooit op een console is uitgebracht. (M$ might have sponsored some $)

lets see...

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 10:58 schreef KeeZ.TI het volgende:
jep das idd waar, lots of peeps op just 1 server (tot 128 i believe)

het gaat echt vet roeleren, en ik vond tribes2 zo k*t installeren en überhaupt laten draaien dat ik m maar weggeflikkert heb, khad geen zin meer iig.

LANpeepz zitten al een hele tijd te w88 op HALO. xBox style roeleert maybe wel, tenminste, ze zeggen dat het het meest lekker spelende FPS is wat ooit op een console is uitgebracht. (M$ might have sponsored some $)

lets see...
Damn... FPS kan een hoop betekenen: Frames per Second, Frags per Second, First Person shooter, Friemelende personen slaan :P
Op maandag 26 november 2001 23:50 schreef Paestero het volgende:
Nee, ik speel af en toe ook Tribes 2
Shazbot komt wel terug in voice-gedoe

Is idd wel cool, maar denk dat HALO stuk groter word dan Tribes 2 ( d8 dat je met heel veel spelers tegelijk op een server speelde?)
Talking about hunderds of people
Neej. ik heb gelijk over de shazbot. In Starsiege Tribes kon je ook dingen roepen als: You idiot!!!
Dat kan nou niet meer.

En over Halo had ik hetzelfde gehoord, gewoon een giga wereld met honderden spelers.

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op dinsdag 27 november 2001 19:00 schreef Yoozd het volgende:

Damn... FPS kan een hoop betekenen: Frames per Second, Frags per Second, First Person shooter, Friemelende personen slaan :P
in dit geval dus First Person Shooter

Deze plek is te koop.

• RSP
  • Laatst online: 07-11 14:14

RSP

Op dinsdag 27 november 2001 04:30 schreef Wilson_Fisk het volgende:
"Shazbot" :?
SHAZBOT !!! :P vond het wel 'n cool woordje :)
vond hem in Tribes 1 beter dan in 2

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 11:29 schreef KeeZ.TI het volgende:

[..]

in dit geval dus First Person Shooter
Zo van: Ur the First Person i'll Shoot.
Op woensdag 28 november 2001 11:34 schreef RSP het volgende:

[..]

SHAZBOT !!! :P vond het wel 'n cool woordje :)
vond hem in Tribes 1 beter dan in 2
In Tribes 1 kon je tenminste nog " You Idiot!!!" roepen.

• Hahn
Heeft iemand nog picies van Halo die ik nog niet heb gezien? Dus nieuwe plaatjes van Halo?

Verwijderd

Weet iemand nou eigenlijk wat HALO multiplayer gaat inhouden?

Ik hoor veel geblaat over servers met honderden personen, maar dat gebeurt natuurlijk toch niet.
Bij de xbox variant zitten allemaal deathmatch achtige multiplayer opties, maar van een goede teamplay optie zit er volgens mij (nog :?) niet in.

Verwijderd

128 players op 1 server kan bijna haast niet lukken

novalogic had ook al eerder met haar wargames 32man online maar in werkelijkheid konden er maar 10 - 12 lagvrij gespeeld worden ...ik denk ook dat met HALO..hoe goed de netwerkcode ook is, de max op 20 ligt. en 128 is alleen dus theoretisch haalbaar en maybe...just maybe in de nabije toekomst.. (multiple servers connection technieken bv.)

Verwijderd

Je hebt co-op, deathmatch, en een soort king of the hill maar dan anders.. :)

Verwijderd

Nog veel meer, hoor...tenminste volgens VooDoo Extreme!

Verwijderd

Ja klopt.. die nieuwe ben ik weer vergeten :P

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op woensdag 28 november 2001 16:59 schreef kyle_2000 het volgende:
128 players op 1 server kan bijna haast niet lukken

novalogic had ook al eerder met haar wargames 32man online maar in werkelijkheid konden er maar 10 - 12 lagvrij gespeeld worden ...ik denk ook dat met HALO..hoe goed de netwerkcode ook is, de max op 20 ligt. en 128 is alleen dus theoretisch haalbaar en maybe...just maybe in de nabije toekomst.. (multiple servers connection technieken bv.)
4 van deze rakkers...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/997877061.jpg
+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1005936086.jpg

+
Flink wat van deze chippies:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/977399086.jpg

That should do the trick... >:)

Signature?

Verwijderd

wat kyle_2000 bedoelt is dat het aan de netcode ligt, aan de efficientie waarmee het spel met andere computers communiceert.
en ja, met een 56k6 modempje haal je niet zoveel mensen tegelijk ,maar stel je nu eens iets voor als een lan, of een aantal [b]goede[/i] kabelverbindingen, dan denk ik dat je toch zeker wel lekker in de 40-50 kunt gaan spelen.

Verwijderd

Ja maar dat is ook niet wat er geclaimed werd, er werd namelijk gesproken over ongeveer 100.

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 06:36 schreef Wilson_Fisk het volgende:
Ja maar dat is ook niet wat er geclaimed werd, er werd namelijk gesproken over ongeveer 100.
Er werd ook gezegd dat Daikatana er bijna aankwam.
Don't beleve what they say.

Verwijderd

misschien het theoretische maximum dat een server aankan, maar dan moet je minimaal een netwerk hebben en dan heb ik nog steeds het idee dat het spel wat lag zal ondervinden.. hoewel, als je echt lompe hardware hebt en goede netcode en minimaal een 100 Mbit netwerkje moet het redelijk soepeltjes lopen.

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 06:36 schreef Wilson_Fisk het volgende:
Bij Tribes 2 kan je ook met meer dan 64 man op een server, Knappe jongen die lag vrij een server van 64+ man kan op zetten met tribes 2 hoor...
Er wordt zoveel beloofd, Bijna niets word waargemaakt.
Goed voorbeeld daarvan is Operation Flashpoint, als'et goed is hadden ze beloofd dat je met meer dan 50 man online kon spelen... Uiteindelijk werd'et amper 10+ door wazige netcode (weet niet hoe'et nu zit, Heb OFP niet meer gespeeld sinds hij voor'et eerst uit was :)).

Verwijderd

64 spelers met Tribes 2 werkt goed.
Maar het is echt een karwei om zoveel mensen te laten spelen (vloeiend). Allereerst heb je ongeveer 5kb/s pp nodig, dat is dus een half mb per seconde met 100 spelers (en ja dat is veel). Verder nog een netcode engine die dat vloeiend kan verwerken, nou dat is wel een uitdaging hoor.

Bovendien, dat soort getallen worden altijd genoemd aan het begin van development, maar dat blijkt dan later toch weer onhaalbaar te zijn.
En het is absoluut niet waar dat het met meer spelers leuker wordt. In Tribes 2 is er met 32 vs 32 bijna geen doorkomen meer aan.

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 22:31 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

4 van deze rakkers...
[afbeelding]
+

[afbeelding]

+
Flink wat van deze chippies:
[afbeelding]

That should do the trick... >:)
Vindt je 1GB ECC RAM latjes niet geschikter >:)

Verwijderd

het is toch gekkenwerk om met 100 man te gaan spelen.. is halo ook totaal geen geschikt spel voor

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

^^^ SCHOP ^^^

en we gaan weer verder ...

Iemand nog leuk nieuws??

Verwijderd

Hij is uit, en hij kickt aars!.. Mijn Xbox is nog niet binnen :( wel hebben wij deze week een halo review..:P

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op dinsdag 25 december 2001 22:54 schreef WouteRF het volgende:
Hij is uit, en hij kickt aars!.. Mijn Xbox is nog niet binnen :( wel hebben wij deze week een halo review..:P
Ik bedoel de pc versie :)

Verwijderd

zeg dat dan :) Je zal er zeker nog wel n jaartje op moeten wachten denk..
Pagina: 1