Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefvdweijer
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09-2022
Mijn vraag

Mijn telefoon (oneplus 6) is gevallen waardoor het scherm kapot is gegaan. Op het oppervlakte zit geen barst, deze lijkt er onder te zitten. Maar het scherm doet het helemaal niet meer. Ik voel nog wel de vibraties als ik hem aan zet. Nu is mijn vraag of er een mogelijkheid is om alsnog in mijn telefoon te komen via een kabel (bijvoorbeeld usb c naar HDMI. Het gaat niet om bestanden maar een Authenticator die ik niet hersteld krijg. Ik moet hier dus eenmalig bij kunnen komen om dit op te kunnen lossen. Heeft iemand ervaring hoe ik dit kan oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt een muis aansluiten via een OTG-kabel... hoewel ik twijfel of je die nog moet activeren via de notificaties. Als dat zo is, kom je natuurlijk ook niet verder. :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Als je scherm helemaal geen beeld toont gaat het heel erg moeilijk worden, dan wel onmogelijk. Mits je toevallig de ontwikkel modus aan hebt staan,dat zou het een stuk makkelijker maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Misschien screenshots maken om te zien wat je op het scherm ziet en zo proberen te gokken waar je moet drukken op het scherm. Het bekijken van de screenshots zou dan misschien mogelijk moeten zijn via een computer door hem met een usb kabel aan te sluiten. Of als ze automatisch geupload worden naar een cloudstorage via zo'n dienst. Zo heb ik vroeger wel eens nog wat kunnen redden op een oude telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:01
Helaas is de USB-poort versie 2.0, dus geen HDMI of DP alt-modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-06 13:44

DataGhost

iPL dev

Als het scherm nog wel reageert op touch zou je kunnen proberen "blind" te navigeren (of zoals @Satch zegt, met screenshots). Als het goed is kan je vanaf je PC naar de play store gaan en zeggen dat Teamviewer Quicksupport op je telefoon geinstalleerd moet worden, die kan je dan proberen te starten. Je zal wel een screenshot nodig hebben om je ID te kunnen zien, of je moet de deel-knop gebruiken maar de volgorde van apps en contacts is niet altijd hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-05 12:35
Je kan proberen je scherm te mirroren via een chromecast, een wat makkelijkere optie dan Teamviewer denk ik.
Pagina: 1