Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Mevrouw President heeft vandaag mijn telefoon (https://www.mediamarkt.nl...al-sim-blauw-1574772.html) op de grond laten vallen, waardoor deze helaas aan aan vervanging toe is. Daarbij geef ik alvast 'helaas' aan, omdat ik het altijd erg lastig/vervelend vindt om een nieuwe telefoon te kiezen (idem met andere hardware). Ik wil toch het liefst het beste voor zo weinig mogelijk geld...
Eisen:
- Android 9.0 of hoger
- 4 GB werkgeheugen
- dual SIM + nog ruimte voor een microSD
- vingerafdruksensor
- NFC (al gebruik ik het momenteel niet)
- wifi / 4g
- 3000+ mAh batterij
- 64GB+ opslagruimte
- Gyro sensor (was voor pokemon Go geloof ik noodzakelijk? Doe ik niet, maar wil met kinderen wel de mogelijkheid hebben om wat games te kunnen draaien)
Wat is je budget?
Rond de 250... 290 is prima, maar dan moet het wel echt een flinke upgrade zijn ten opzichte van bijvoorbeeld een telefoon van 240 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
foto's maken, vlot te kunnen internetten, wat eenvoudige games te kunnen spelen, youtube, etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Als ik die dingen door de Pricewatch gooi (categorie: Smartphones) met nog een aantal andere bijzaken dan kom ik vooral uit op twee telefoons:
pricewatch: Honor 8X 128GB opslag Blauw
pricewatch: Sony Xperia 10 Plus (dual sim) Blauw (iets duurder met 298)
pricewatch: Samsung Galaxy A40 Blauw
pricewatch: Samsung Galaxy A50 Zwart (iets duurder met 289)
pricewatch: Nokia 7.2 (6GB ram, 128GB opslag) Zwart (ook iets duurder met 294)
Kijk ik naar die twee telefoons dan lijkt de Galaxy A40 mij een prima toestel voor de € 199,- De alternatieven zijn flink duurder en volgens mij heb ik dat ook niet nodig.
Is het dan een logische keuze dat ik de Samsung Galaxy A40 koop? Mijn vrouw heeft de A50 en ik moet toegeven dat ik dan echt moet werken aan de Android (die van mezelf werkt toch voor mijn gevoel 'het fijnst'...
Welke vragen heb je hier nog over?
Is de A40 nou een goede keus voor € 199,-? Of kan ik beter een paar tientjes meer uitgeven voor een ander toestel omdat ik dan meer 'toekomstbestendig' ben?
Ik zoek een?
Mevrouw President heeft vandaag mijn telefoon (https://www.mediamarkt.nl...al-sim-blauw-1574772.html) op de grond laten vallen, waardoor deze helaas aan aan vervanging toe is. Daarbij geef ik alvast 'helaas' aan, omdat ik het altijd erg lastig/vervelend vindt om een nieuwe telefoon te kiezen (idem met andere hardware). Ik wil toch het liefst het beste voor zo weinig mogelijk geld...
Eisen:
- Android 9.0 of hoger
- 4 GB werkgeheugen
- dual SIM + nog ruimte voor een microSD
- vingerafdruksensor
- NFC (al gebruik ik het momenteel niet)
- wifi / 4g
- 3000+ mAh batterij
- 64GB+ opslagruimte
- Gyro sensor (was voor pokemon Go geloof ik noodzakelijk? Doe ik niet, maar wil met kinderen wel de mogelijkheid hebben om wat games te kunnen draaien)
Wat is je budget?
Rond de 250... 290 is prima, maar dan moet het wel echt een flinke upgrade zijn ten opzichte van bijvoorbeeld een telefoon van 240 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
foto's maken, vlot te kunnen internetten, wat eenvoudige games te kunnen spelen, youtube, etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Als ik die dingen door de Pricewatch gooi (categorie: Smartphones) met nog een aantal andere bijzaken dan kom ik vooral uit op twee telefoons:
pricewatch: Honor 8X 128GB opslag Blauw
pricewatch: Sony Xperia 10 Plus (dual sim) Blauw (iets duurder met 298)
pricewatch: Samsung Galaxy A40 Blauw
pricewatch: Samsung Galaxy A50 Zwart (iets duurder met 289)
pricewatch: Nokia 7.2 (6GB ram, 128GB opslag) Zwart (ook iets duurder met 294)
Kijk ik naar die twee telefoons dan lijkt de Galaxy A40 mij een prima toestel voor de € 199,- De alternatieven zijn flink duurder en volgens mij heb ik dat ook niet nodig.
Is het dan een logische keuze dat ik de Samsung Galaxy A40 koop? Mijn vrouw heeft de A50 en ik moet toegeven dat ik dan echt moet werken aan de Android (die van mezelf werkt toch voor mijn gevoel 'het fijnst'...
Welke vragen heb je hier nog over?
Is de A40 nou een goede keus voor € 199,-? Of kan ik beter een paar tientjes meer uitgeven voor een ander toestel omdat ik dan meer 'toekomstbestendig' ben?