Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem wil ik gaan gebruiken voor VR gamen en VR development
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik probeer momenteel met een zo laag mogelijk budget uit de voeten te kunnen zonder in te leveren op performance
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem interne storage over van een ouder systeem een 4k LG FreeSync monitor en de PSU: Corsair RM750X
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het doel is een budget VR PC te maken die ook te gebruiken valt icm de Oculus Quest (USB-C 3.2 poort nodig dus
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Indien mogelijk is kleiner formaat beter.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek advies voor een juiste balans in prijs performance die toch aan de gestelde eisen kunnen voldoen.
Bij voorkeur wil ik een AMD systeem om gebruik te kunnen maken van de bestaande monitor. Met name zoek ik advies over de keuze van het moederbord of een eventuele PCI kaart voor de USB C 3.2 ondersteuning die nodig is voor Oculus Link
Huidige list:
Het nieuwe systeem wil ik gaan gebruiken voor VR gamen en VR development
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik probeer momenteel met een zo laag mogelijk budget uit de voeten te kunnen zonder in te leveren op performance
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem interne storage over van een ouder systeem een 4k LG FreeSync monitor en de PSU: Corsair RM750X
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het doel is een budget VR PC te maken die ook te gebruiken valt icm de Oculus Quest (USB-C 3.2 poort nodig dus
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Indien mogelijk is kleiner formaat beter.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek advies voor een juiste balans in prijs performance die toch aan de gestelde eisen kunnen voldoen.
Bij voorkeur wil ik een AMD systeem om gebruik te kunnen maken van de bestaande monitor. Met name zoek ik advies over de keuze van het moederbord of een eventuele PCI kaart voor de USB C 3.2 ondersteuning die nodig is voor Oculus Link
Huidige list:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 443,99 | € 443,99 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 90,88 | € 90,88 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 878,76 | ||