Toon posts:

Geforce DDR kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik heb een Creative Geforce 1 DDR (model ct6970) Ik heb vaak bij spellen het probleem dat ik er zomaar uitgegooit wordt. Het propellortje op de kaart maakt ook onwijs veel herrie. Bij max pahne loopt ie vast maar het geluid loopt nog wel door, of soms rest ie opeens spontaan. Ik heb er nu een G400 inhangen en nu loopt ie nooit meer vast.
Die geforce is dus kaduuk denk ik.

Is het mogelijk om een propellortje te bestellen en die erop te zetten? of een beter propellortje?

help!

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 14:18 schreef Coolie het volgende:

Is het mogelijk om een propellortje te bestellen en die erop te zetten? of een beter propellortje?
:?

Kijk eens of de cooler nog draait dan? Probeer andere drivers?

Verwijderd

koop gewoon een nieuw "propellortje" of hoe je dat ook zegt.misschien heb je thuis nog een ouwe hsf?anders kun je die erop zetten.
veel succes

W.

Verwijderd

www.mycom.nl

Verkoopt koelers voor op de geforce

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 13:40
ruil em in voor een andere gforce kaart
hij is gewoon naar de knoppen
jammer maar helaas

• MariG
  • Laatst online: 30-07 13:40
heb je er nog garantie op trouwens ??

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 augustus 2001 14:22 schreef Emperor het volgende:
koop gewoon een nieuw "propellortje" of hoe je dat ook zegt.misschien heb je thuis nog een ouwe hsf?anders kun je die erop zetten.
veel succes

W.
wat is een hsf?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 augustus 2001 14:30 schreef MysteryTweaker het volgende:
heb je er nog garantie op trouwens ??
ik heb m'n geforce vorig jaar januari gekocht zou ik dan nog garantie hebben? en kan je dat propellortje er makkelijk afhalen? ik heb het gister geprobeerd maar toen ging het niet echt makkelijk?! ben er toen maar mee gestopt

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 augustus 2001 14:21 schreef 4ThloN1000 het volgende:

[..]

:?

Kijk eens of de cooler nog draait dan? Probeer andere drivers?
de cooler draait maar maakt herrie, en drivers had ik 7.58 nu 12. nog wat de nieuwste volgens nvidia-site

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Is toch duidelijk? Als je nog garantie hebt (lijkt me wel, na een jaar), ga terug naar de winkel. Zo niet, dan zet je er een nieuwe fan op, zodat je chip beter gekoeld wordt. Je hebt een redelijke kans dat je probleem dan opgelost is.

Systeem

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 14:36 schreef Coolie het volgende:

[..]

wat is een hsf?
een heatsink met een fannetje erop.

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

vrij simpele oplossing, kijk eerst es of je nog garantie hebt op dat ding... nee ? k dan gaan we dus es een schroevendraaier tussen de HSF en de kaart zetten, kijk wel uit dat je de kaart niet beschadigt of de GPU zelf. je haalt dan bij je lokale pcboer een Blue-Orb of een VGA-Orb en zet die erop.

Sim-pel

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 21:18
Blue orb past niet op GeForce 1

Kwam ik ook pas achter toen ik hem erop wou zetten.

Ik heb hem toen vast gedaan met 2 tairipjes (hoe schrijf je dat???) maar mijn temp zakte niet, zal wel niet goed genoeg contact hebben gemaakt

• Sovereign
  • Laatst online: 27-06 19:01
Da's vreemd, want ik heb een aantal maanden geleden zonder problemen een Blue Orb op mijn Creative GeForce DDR gemonteerd met de bijgeleverde plastic klipjes die je in het video bord prikt.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op zondag 05 augustus 2001 20:03 schreef DE_Michiel het volgende:
Blue orb past niet op GeForce 1

Kwam ik ook pas achter toen ik hem erop wou zetten.

Ik heb hem toen vast gedaan met 2 tairipjes (hoe schrijf je dat???) maar mijn temp zakte niet, zal wel niet goed genoeg contact hebben gemaakt
ty-wrap toch? :)

Enne met artic adhesive ofzo kun je dan beter de koeler vastmaken. dat is lijm en coolpasta in 1

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zondag 05 augustus 2001 20:30 schreef InterCC het volgende:

[..]

ty-wrap toch? :)

Enne met artic adhesive ofzo kun je dan beter de koeler vastmaken. dat is lijm en coolpasta in 1
tie wraps

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Pagina: 1