Hallo,
Ik heb gister een nieuwe moederbord en cpu gekocht. Toen ik alles in elkaar begon te zetten was ik er vrij wel zeker van dat alles goed op zijn plek zat. Maar toen ik mijn pc probeerde op te starten gebeurde er niks, ook de ventilatoren bewogen niet. Ik weet niet waar dit aan kan liggen, aangezien ik de handleiding heb door gelezen en de kabels op de goeie plek heb geplaatst. Ik heb de F-Panel een paar keer opnieuw nagekeken om te kijken of de PWR SW en de RESET SW goed zaten maar helaas was dat niet de oplossing.
Hieronder mijn specs:
Moederbord: Gigabyte B450M DS3H
CPU: AMD Ryzen 5 2600
GPU: NVIDIA GEFORCE GTX 1060
Voeding: Corsair VS650 (650 W)
Geheugen: 8GB RAM
Ik hoop snel te horen van iemand!
Ik heb gister een nieuwe moederbord en cpu gekocht. Toen ik alles in elkaar begon te zetten was ik er vrij wel zeker van dat alles goed op zijn plek zat. Maar toen ik mijn pc probeerde op te starten gebeurde er niks, ook de ventilatoren bewogen niet. Ik weet niet waar dit aan kan liggen, aangezien ik de handleiding heb door gelezen en de kabels op de goeie plek heb geplaatst. Ik heb de F-Panel een paar keer opnieuw nagekeken om te kijken of de PWR SW en de RESET SW goed zaten maar helaas was dat niet de oplossing.
Hieronder mijn specs:
Moederbord: Gigabyte B450M DS3H
CPU: AMD Ryzen 5 2600
GPU: NVIDIA GEFORCE GTX 1060
Voeding: Corsair VS650 (650 W)
Geheugen: 8GB RAM
Ik hoop snel te horen van iemand!
:strip_exif()/f/image/hwsOqy3N8MhS1vHDmOjw9mhs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ildDCoalwK3tAT6yexOpB5eL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aG7A0p4mUPpKFqTkWxOgnPL0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Rw2KXdYEHCX5NscMjyUTfLvP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jsmFY7ErLUl8bkwtWTTSV0YF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bMskmrpUnE6FuuLIzmqlp6RT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kZhawz18KQ2gOLUtTRAGmIUP.jpg?f=fotoalbum_large)