19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
@boenkeijer Kan jij hier naar kijken?
[ Voor 50% gewijzigd door chengbondkwok op 08-04-2020 16:58 ]
Hmm vreemd, ik heb je melding doorgegeven aan degene die veel met Usabilla werkt. Het lastige is dat het een externe tool is en we niet exact kunnen weten wat de error is..Casejunkie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:41:
Ik hoop dat dit het juiste subforum is om dit te melden:
Ik kreeg net op het forum een enquête aan de rechterkant in mijn scherm van tweakers. Tijdens dat ik bezig was kreeg ik na de vraag "Hoe moeilijk was het om je doel te bereiken?" had beantwoord geen volgende vraag of een knop dat ik verder kon.
Browser: Chrome 80.0.3987.163
We zullen in de gaten houden of er meldingen binnen blijven komen, anders moeten we actie ondernemen. Bedankt voor je melding in ieder geval
Stond het antwoord er ook bij "Onmogelijk, ik zie geen volgende vraag of knop"?Casejunkie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:41:
Ik kreeg net op het forum een enquête aan de rechterkant in mijn scherm van tweakers. Tijdens dat ik bezig was kreeg ik na de vraag "Hoe moeilijk was het om je doel te bereiken?" had beantwoord geen volgende vraag of een knop dat ik verder kon.
Ik kreeg volgens mij deze enquête ook zonet (ik weet niet of de vragen exact hetzelfde waren, maar het probleem wel).
Het probleem is dus nog niet opgelost.
W10
Firefox 75.0
adblocker staat uit.
Het probleem is dus nog niet opgelost.
W10
Firefox 75.0
adblocker staat uit.
"man is not truly one, but truly two,"