Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op deze pc gaan gamen op 1080p met de instellingen op high. Of een mix van high/ultra.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs ligt tussen de 800 en rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
n.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoor graag als ik iets vergeten ben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In mijn vorige pc heb ik veel van MSI gehad. Werkte altijd fijn. Sta echt wel open voor andere kwaliteitsmerken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Omdat het ook in de huiskamer moet staan graag zo stil mogelijk. Al snap ik dat bij een game pc dit misschien lastig is? Daarnaast heb ik een silencio gekozen vanwege het strakke uiterlijk. Ik hoop dat alles daar in past.
Ga je overklokken?
Nee, nooit gedaan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben vooral benieuwd naar de meningen hier. Kan ik nog ergens op besparen of moet ik juist meer uitgeven? Vandaar de marge in het budget. Ook hoor ik graag of de warmte en het geluid goed zullen zijn.
Dus misschien andere coolers.
En als laatste is het geheugen dat ik gekozen heb geschikt. Ik heb dit vrij willekeurig uitgekozen.
Mijn wenslijst:
Ik wil op deze pc gaan gamen op 1080p met de instellingen op high. Of een mix van high/ultra.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs ligt tussen de 800 en rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
n.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoor graag als ik iets vergeten ben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In mijn vorige pc heb ik veel van MSI gehad. Werkte altijd fijn. Sta echt wel open voor andere kwaliteitsmerken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Omdat het ook in de huiskamer moet staan graag zo stil mogelijk. Al snap ik dat bij een game pc dit misschien lastig is? Daarnaast heb ik een silencio gekozen vanwege het strakke uiterlijk. Ik hoop dat alles daar in past.
Ga je overklokken?
Nee, nooit gedaan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben vooral benieuwd naar de meningen hier. Kan ik nog ergens op besparen of moet ik juist meer uitgeven? Vandaar de marge in het budget. Ook hoor ik graag of de warmte en het geluid goed zullen zijn.
Dus misschien andere coolers.
En als laatste is het geheugen dat ik gekozen heb geschikt. Ik heb dit vrij willekeurig uitgekozen.
Mijn wenslijst:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 102,- | € 102,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5600 XT GAMING X | € 336,- | € 336,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 21,95 | € 21,95 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 95,90 | € 95,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 117,08 | € 117,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.011,83 | ||
[ Voor 10% gewijzigd door finn98 op 09-04-2020 20:20 ]