Goedendag Tweakers. Ons jaren 30 huis heeft een houten dakrand/windveer onder het puntdak zeg maar. Dit zit gemonteerd onder de eindpannen/gevelpan (https://www.debouwmarktsh...lpan-links-Blauw-Gesmoord). Omdat dit pal op het zuiden ligt heeft dit veel te lijden en is het toe aan een schilderbeurt. Dat is overigens elke 3 a 4 jaar zo, daar is een hoogwerker voor nodig (nokhoogte 11,50 meter) wat het kostbaar maakt.
Zo ongeveer:
Ik ben dus op zoek naar een oplossing waarmee ik tientallen jaren vooruit kan. Kan iemand mij een tip geven welk systeem/oplossing ik hier voor toe zou kunnen toepassen?
Ik dacht zelf aan zoiets, montage dan onder de 'overlap' van de eindpan/gevelpan maar ken de mogelijkheden niet goed genoeg.
Zo ongeveer:

Ik ben dus op zoek naar een oplossing waarmee ik tientallen jaren vooruit kan. Kan iemand mij een tip geven welk systeem/oplossing ik hier voor toe zou kunnen toepassen?
Ik dacht zelf aan zoiets, montage dan onder de 'overlap' van de eindpan/gevelpan maar ken de mogelijkheden niet goed genoeg.