Backlinking

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierreke101
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-10-2021
Dag Iedereen,

Ik heb een vraag m.b.t. SEO en meer specifiek backlinking. Ik heb onlangs enkele backlinks gemaakt op een website die je toelaat om een pagina te maken met daarin links naar uw website, het gaat om de volgende link waarop ik deze links heb gemaakt: *snip* spam

Indien ik echter mijn website (*snip* spam ) invul in een backlink checker zoals ahrefs dan ziet deze precies deze backlinks niet. Kan iemand mij helpen hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Mijn Website : *snip* spam
Backlink Pagina : *snip* spam

Alvast bedankt.

[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 08-04-2020 11:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

In de tijd waarin ik nog aan SEO deed, zo'n vijftien jaar geleden, waren linkdumppagina's al hopeloos verouderd. Dus afgezien van het beantwoorden van je vraag, wil ik je vragen: wat is je doel hiermee?

Sites die enkel bestaan als verzamelbak van links hadden toen al een nauwelijks positieve, of zelfs negatieve invloed op je ranking.

Voor wat betreft je vraag: hoe lang geleden heb je die linkpagina aangemaakt? Is 'ie al geïndexeerd door die ahrefs-site? Is die hele "frisbegin.nl"-site niet gewoon geblacklist door ze, juist omdat het nul waarde toevoegt?

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierreke101
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-10-2021
Bedankt voor uw snel antwoord. Ik ben zeker geen SEO expert en waardeer deze informatie.

Ik ben inderdaad op de hoogte dat dit vaak een beperkte impact heeft echter heb ik mij geconcentreerd op de nummer 1 op Google en deze persoon gebruikt ook dergelijke pagina's, is dit dan geen slimme zet van mij?

Wat betreft de periode is dit 1 week geleden aangemaakt, zou het kunnen zijn dat deze nog niet geïndexeerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 20:12

krvabo

MATERIALISE!

Over het algemeen is het zo dat zoekmachines kijken naar de inhoud van je pagina, en proberen te kijken of je informatie nuttig is voor hun gebruikers. Dat wil zeggen dat er allereerst wordt gekeken naar de inhoud van de pagina's, en of dat hun bezoekers op jouw website blijven nadat ze hebben gezocht. Mensen die je pagina aanklikken en 10 seconden later weer op de zoekmachine zitten krijgen een negatieve impact (het was niet wat de gebruiker zocht).

Daarnaast wordt ook wel gekeken naar wat voor pagina's er naar je website toe linken. Informatieve websites (dus waar klanten langere tijd blijven na de zoekresultaten) die linken naar je website geven grof gezegd een hogere waarde aan jouw website. Doorlinksites of linkruilpagina's kunnen zoals gezegd door @CodeCaster meer slecht doen dan goed.
Zorg er voor dat je website wordt gelinked op goede websites, en je komt hoger in de resultaten. Maar ga uiteraard niet spammen. Het aanschrijven van webmasters met linkruil-aanbod is ook iets dat vroeger werd gedaan (ik heb er toevallig een paar maanden geleden nog een mail gekregen!), en het zou iets kunnen zijn dat je kan overwegen bij websites waar je ECHT meerwaarde biedt om opgenomen te worden op hun website, bijvoorbeeld als je goede informatie aanbiedt op je website.

Er zijn heel veel dingen waar je mee kunt spelen voor SEO (bijv ook hoe oud het domein is dat je gebruikt), en het is niet voor niets dat het een los beroep is geworden. Het belangrijkste is dat je goede informatie aanbiedt waar de gebruiker echt iets aan heeft, en je komt vanzelf hoger op de lijst.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Zoals ik eerder al schreef..
Ik zie niet in wat dit met Programming Softwareontwikkeling te maken heeft? (Waar hoort mijn topic?)
DEV >> IMS
pierreke101 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:38:
echter heb ik mij geconcentreerd op de nummer 1 op Google
Je beseft dat je niet de enige bent die dit graag zou willen :? Het is een deze-vuist-op-deze-vuist wedstrijdje en degene die dat 't best doet komt bovenaan. Met backlinks ga je er écht niet komen; ook niet als je ze "verkapt" op dit forum probeert te plaatsen ;)

[ Voor 55% gewijzigd door RobIII op 08-04-2020 11:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij