• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
Ik snap er echt helemaal niets meer van.
Overal op Ziggo.nl staat dat je met CI+ ook interactieve tv kunt ontvangen als je tv daar geschikt voor is en je een interactieve module aanschaft (Quantis).

Zojuist gesproken met de klantenservice en die zegt dat het niet meer ondersteund wordt.
Dus als ik nu een module aanschaf en een kaart ga huren van ziggo dan gaat interactieve tv niet werken?
Mijn Tv ondersteund in principe wel interactieve tv, tenminste dat geeft ziggo zelf aan als ik het modelnummer invoer.

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:13
Van de site https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus
In sommige regio's in Nederland kun je ook interactieve televisie te kijken via een CI+ Module. Je kijkt dan niet alleen live tv, maar ook films en series on demand. En je kunt gemiste uitzendingen terugkijken. Wil je weten of dit mogelijk is op jouw adres? Dat controleer je eenvoudig hierboven door je postcode en huisnummer in te vullen.
Dus dan zou ik denken dat het moet werken.

Maar wat voor TV heb je (merk+model)? En hoe kijk je nu televisie?

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
Overal op ziggo.nl staat nog tekst en uitleg hoe je interactieve TV met een CI+ kaart kan verkrijgen. Klantenservice medewerker zij ook dat zij dit zou aankaarten en dat bepaalde pagina's op de ziggo website mogelijk aangepast moeten worden.

Ik heb een LG OLED55CPLA aangeschaft.
Die is geschikt voor interactieve tv als ik dat test op ziggo icm mijn postcode >>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZzTnsR_3GhToLJ9WdThiMrbENtQ=/f/image/oHnMaegEn5zkfvenzSQTnC7c.jpg.

Ik kijk op de andere twee televisies in huis via een Humax 5050c en Humax 5200c maar wil nu zonder kastje gaan werken maar wel met behoud van interactieve TV.

Het enige wat ik op het web concreet heb kunnen vinden is een voetnoot bij coolblue

• Ikkeja33
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-10 16:22
Ik heb een nieuwe ci+ module gekocht (quantis), daar mijn oude smartcard ingestopt en kan gewoon interactieve tv gebruiken op de 55C9PLA. Dit kan je volgens mij niet vanaf elke zender starten met de rode knop op de afstandsbediening. Soms start er rechtsonder in het rood: on demand. Soms staat daar wat anders. Interactieve tv is niet heel snel maar het werkt wel ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Ikkeja33 op 08-04-2020 22:02 . Reden: Typenummer gewijzigd ]