Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet
Dit , hierom en hierom
Vraag
Beste antwoord (via ollie1965 op 08-04-2020 10:58)
Oh zo. Dat is zo te zien een bug die helemaal los staat van de privacy wijziging van gisteren (en zo te zien al heel lang stukollie1965 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:35:
Ja, die link had ik gebruikt maar daar gaat het nu niet om.
Waarom presenteer de pagina van de map Meuk dan toch "Deze pagina is niet zichtbaar in je Tweakers gallery" terwijl als ik kijk op de map zelf het niet aangevinkt staat bij de functionaliteit, en de eindgebruiker ook gewoon het ziet (dat klopt dan wel)
Wat mis ik in de redenatie dan?
[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 08-04-2020 10:31 ]
Intentionally left blank
Alle reacties
Intentionally left blank
Waarom presenteer de pagina van de map Meuk dan toch "Deze pagina is niet zichtbaar in je Tweakers gallery" terwijl als ik kijk op de map zelf het niet aangevinkt staat bij de functionaliteit, en de eindgebruiker ook gewoon het ziet (dat klopt dan wel
[ Voor 0% gewijzigd door ollie1965 op 08-04-2020 09:47 . Reden: typo ]
Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet
Dit , hierom en hierom
Oh zo. Dat is zo te zien een bug die helemaal los staat van de privacy wijziging van gisteren (en zo te zien al heel lang stukollie1965 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:35:
Ja, die link had ik gebruikt maar daar gaat het nu niet om.
Waarom presenteer de pagina van de map Meuk dan toch "Deze pagina is niet zichtbaar in je Tweakers gallery" terwijl als ik kijk op de map zelf het niet aangevinkt staat bij de functionaliteit, en de eindgebruiker ook gewoon het ziet (dat klopt dan wel)
[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 08-04-2020 10:31 ]
Intentionally left blank
/f/image/ONHFQ44a3l1RL7MU02Hgzn7Q.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KRrjhO8TwzXvLi9QdiKEuO9b.png?f=fotoalbum_large)